Konusunu Oylayın.: Kavga ve sinir anında boşanma

5 üzerinden 5.00 | Toplam: 6 kişi oyladı.

Kavga ve sinir anında boşanma
  1. 07.Ekim.2016, 16:59
    13
    Misafir

    Nikah

    reklam


    Nikah isimli yazı www.Mumsema.comNikah
    Eşim bana eğer beddua edersen boş ol demedimmi dedi ama da önce hiç bana öle bişey demedi nikahımıza bişey olmuşmudur eşimle tartışırken Bi kerede can çekiştiği görsem sana Hakkı'mı helal etmicem dedim oda böle devam edersen benden boş ol dedi bende bida hiç telafuz etmedim bide bitti kurtuldum demeklede nikah düşermi kafama çok takılıyo lütfen yardımcı olun


  2. 07.Ekim.2016, 16:59
    13
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Eşim bana eğer beddua edersen boş ol demedimmi dedi ama da önce hiç bana öle bişey demedi nikahımıza bişey olmuşmudur eşimle tartışırken Bi kerede can çekiştiği görsem sana Hakkı'mı helal etmicem dedim oda böle devam edersen benden boş ol dedi bende bida hiç telafuz etmedim bide bitti kurtuldum demeklede nikah düşermi kafama çok takılıyo lütfen yardımcı olun


  3. 09.Ekim.2016, 21:42
    14
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,023
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Kavga ve sinir anında boşanma

    reklam


    Bu tür durumlarda eşinin bu sözleri hangi niyetle söylediği önemlidir. Bir şarta bağladığı talaklarda ise bu şartın bozulup bozulmadığına bakılır. Bu şekilde yazmakla doğru cevabı kesin bir şekilde alamazsın. Size yakın bir müftülüğe gitmeli ve ayrıntılı bir şekilde anlatarak bir cevap almalısınız.


  4. 09.Ekim.2016, 21:42
    14
    Yönetici
    reklam


    Bu tür durumlarda eşinin bu sözleri hangi niyetle söylediği önemlidir. Bir şarta bağladığı talaklarda ise bu şartın bozulup bozulmadığına bakılır. Bu şekilde yazmakla doğru cevabı kesin bir şekilde alamazsın. Size yakın bir müftülüğe gitmeli ve ayrıntılı bir şekilde anlatarak bir cevap almalısınız.


  5. 19.Kasım.2016, 18:38
    15
    Misafir

    Yorum: Kavga ve sinir anında boşanma

    Selamun aleykum ben kocamla telefonla kavga ettim ve beni bosa dedim cok ustune gittim ve oda sinirle beni bosadi ama ikimizde sinriliydik kavaga sonrasi pisman olduk simdi ne yapmamiz lazim


  6. 19.Kasım.2016, 18:38
    15
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamun aleykum ben kocamla telefonla kavga ettim ve beni bosa dedim cok ustune gittim ve oda sinirle beni bosadi ama ikimizde sinriliydik kavaga sonrasi pisman olduk simdi ne yapmamiz lazim


  7. 19.Kasım.2016, 22:58
    16
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,023
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Kavga ve sinir anında boşanma

    Aleykum selam. Sinir eğer kişinin aklını giderecek kadar büyümüş ve insan ne dediğini hiç bilmiyorsa o zaman bu boşama geçerli olmaz. Ancak normal kabul edilen bir sinirle edilen boşama geçerlidir. Eğer öyle ise bu durumda bir talak gitmiş olur ve geriye bir talak hakkınız kalır.


  8. 19.Kasım.2016, 22:58
    16
    Yönetici
    Aleykum selam. Sinir eğer kişinin aklını giderecek kadar büyümüş ve insan ne dediğini hiç bilmiyorsa o zaman bu boşama geçerli olmaz. Ancak normal kabul edilen bir sinirle edilen boşama geçerlidir. Eğer öyle ise bu durumda bir talak gitmiş olur ve geriye bir talak hakkınız kalır.


  9. 15.Ocak.2017, 21:48
    17
    Misafir

    Yorum: Kavga ve sinir anında boşanma

    Hocam eşimle bir çok kere tartışma anlarımızda defol git, istemiyorum artık seni. Babanın evine git, eşim değilsin artık dedim farklı zamanlarda. Burada niyetim ayrılmak değildi. Eşimin olayın ciddiyetini anlayıp kendine çeki düzen vermesiydi. Yakın bir zamanda da yine tartışmamızda ilk kez boş ol sözünü kullandım kızgınlıkla istemiyorum artık seni dedim. Şuan düşündüğümde keşke demeseydim diyorum. Bu durumda ne olur?


  10. 15.Ocak.2017, 21:48
    17
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Hocam eşimle bir çok kere tartışma anlarımızda defol git, istemiyorum artık seni. Babanın evine git, eşim değilsin artık dedim farklı zamanlarda. Burada niyetim ayrılmak değildi. Eşimin olayın ciddiyetini anlayıp kendine çeki düzen vermesiydi. Yakın bir zamanda da yine tartışmamızda ilk kez boş ol sözünü kullandım kızgınlıkla istemiyorum artık seni dedim. Şuan düşündüğümde keşke demeseydim diyorum. Bu durumda ne olur?


  11. 15.Ocak.2017, 22:27
    18
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 20,023
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Kavga ve sinir anında boşanma

    İlk dediğin sözler boşama niyeti ile olmadığı sürece talak gitmez yani boşama olmaz. Ancak ona boş ol demekle bir talakınız gider. Geriye kalan iki talak ile evliliğinize devam edebilirsiniz. 3 talakın hepsi bittiğinde ebediyen bir araya gelmeniz haram olur.


  12. 15.Ocak.2017, 22:27
    18
    Yönetici
    İlk dediğin sözler boşama niyeti ile olmadığı sürece talak gitmez yani boşama olmaz. Ancak ona boş ol demekle bir talakınız gider. Geriye kalan iki talak ile evliliğinize devam edebilirsiniz. 3 talakın hepsi bittiğinde ebediyen bir araya gelmeniz haram olur.


  13. 13.Mart.2017, 00:26
    19
    Misafir

    Yorum: Kavga ve sinir anında boşanma

    Esim siradan bi konusma aninda hatta takilircasina kocayi degistir dedi bende bu sozlerin sakincali oldugunu dikkat etmesini soyledigimde o anlamda soylemedigini oylesine dedigini soyledi talak gidermi


  14. 13.Mart.2017, 00:26
    19
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Esim siradan bi konusma aninda hatta takilircasina kocayi degistir dedi bende bu sozlerin sakincali oldugunu dikkat etmesini soyledigimde o anlamda soylemedigini oylesine dedigini soyledi talak gidermi


  15. 13.Mart.2017, 02:30
    20
    afsarbeyi
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Ağustos.2016
    Üye No: 109542
    Mesaj Sayısı: 113
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Yorum: Kavga ve sinir anında boşanma

    Cümle hoş olmasada talak ile ilgisi yoktur.


  16. 13.Mart.2017, 02:30
    20
    afsarbeyi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Cümle hoş olmasada talak ile ilgisi yoktur.


  17. 19.Mart.2017, 03:45
    21
    Misafir

    Yorum: Kavga ve sinir anında boşanma

    Sa.esim bana bana inanmaayanin yanimda isi yok kalk gidiyoruz dedi inandiginda gelirsin dedi sonra goturmedi bu durumda talak dusermi


  18. 19.Mart.2017, 03:45
    21
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Sa.esim bana bana inanmaayanin yanimda isi yok kalk gidiyoruz dedi inandiginda gelirsin dedi sonra goturmedi bu durumda talak dusermi


  19. 19.Mart.2017, 04:05
    22
    afsarbeyi
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Ağustos.2016
    Üye No: 109542
    Mesaj Sayısı: 113
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    Yorum: Kavga ve sinir anında boşanma

    Hayır ne alaka kardeşim talakla ilgisi yok.


  20. 19.Mart.2017, 04:05
    22
    afsarbeyi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Hayır ne alaka kardeşim talakla ilgisi yok.


  21. 02.Mayıs.2017, 10:05
    23
    Misafir

    Yorum: Kavga ve sinir anında boşanma

    Eşimle tartışma esnasında eşim boşanıcam-bu iş bitti dedi. Nikah düşmüş mü oluyor? Açıkçası daha önce de birkaç kez böyle ima da bulunmuştu fakat sayısını hatırlamıyorum. Şu haliyle yapmam gerekeni tam olarak söyler misiniz? O kadar rahatsız oldum ki yabancı gibi hareket ediyorum şu anda. Yardımcı olur musunuz?


  22. 02.Mayıs.2017, 10:05
    23
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Eşimle tartışma esnasında eşim boşanıcam-bu iş bitti dedi. Nikah düşmüş mü oluyor? Açıkçası daha önce de birkaç kez böyle ima da bulunmuştu fakat sayısını hatırlamıyorum. Şu haliyle yapmam gerekeni tam olarak söyler misiniz? O kadar rahatsız oldum ki yabancı gibi hareket ediyorum şu anda. Yardımcı olur musunuz?


  23. 03.Mayıs.2017, 00:28
    24
    Hassan
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Mayıs.2007
    Üye No: 473
    Mesaj Sayısı: 13
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 33

    Yorum: Kavga ve sinir anında boşanma

    Boşanmayı konuşmak nikahı bozmaz. Nikahın düşmesi için kocanın boş ol demesi gerekir.


  24. 03.Mayıs.2017, 00:28
    24
    Hassan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Boşanmayı konuşmak nikahı bozmaz. Nikahın düşmesi için kocanın boş ol demesi gerekir.





+ Yorum Gönder