Konusunu Oylayın.: Zİna Yaptıktan Sonra Tevbe Edenin Dünyevi Durumu Nedir?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Zİna Yaptıktan Sonra Tevbe Edenin Dünyevi Durumu Nedir?
  1. 29.Ağustos.2010, 17:11
    1
    Misafir

    Zİna Yaptıktan Sonra Tevbe Edenin Dünyevi Durumu Nedir?






    Zİna Yaptıktan Sonra Tevbe Edenin Dünyevi Durumu Nedir? Mumsema Selamun Aleykum
    Degerli arkadaslar ve büyüklerim
    bizim bir ev sohbeti grubumuz var gecenlerde aramiza katilan bir genc kardesimiz bana bir soru sordu ve bende bu soruyu sizinde burada yazdiginiz gibi benimde bildigim kadariyla cevabladim ama sorun suki verdigim cevab onu tATMIN ETMEDIGI GIBI BENIDE arastirmaya itdi

    sorun su
    kiz arkadasi ile zina yabmis bunun cezasi nedir diye sordu tövbe etmis ama cezasini öbür tarafa birakmak istemiyormus
    Daha sonrada ise Kiz arkadasi ile dübüründen ilişkiye girmis bunun hükmü nedir hükmündede hakim bulamayacagimiza göre nasil bir ceza caiz olacaktir ben avrupada yasayan bir din kardesiniz olarak bu kardesimiz gibi bir cok kardesimizin sorununu cözmek icin sizlerden ricam degerli yorumlarinizi Kuran ve Sünnet den alintilarla aydinlatirsaniz eklerseniz sevinirim
    Simdiden Tesekkürler Allaha emanet olun
    Saygilar


  2. 29.Ağustos.2010, 17:11
    1
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir



    Selamun Aleykum
    Degerli arkadaslar ve büyüklerim
    bizim bir ev sohbeti grubumuz var gecenlerde aramiza katilan bir genc kardesimiz bana bir soru sordu ve bende bu soruyu sizinde burada yazdiginiz gibi benimde bildigim kadariyla cevabladim ama sorun suki verdigim cevab onu tATMIN ETMEDIGI GIBI BENIDE arastirmaya itdi

    sorun su
    kiz arkadasi ile zina yabmis bunun cezasi nedir diye sordu tövbe etmis ama cezasini öbür tarafa birakmak istemiyormus
    Daha sonrada ise Kiz arkadasi ile dübüründen ilişkiye girmis bunun hükmü nedir hükmündede hakim bulamayacagimiza göre nasil bir ceza caiz olacaktir ben avrupada yasayan bir din kardesiniz olarak bu kardesimiz gibi bir cok kardesimizin sorununu cözmek icin sizlerden ricam degerli yorumlarinizi Kuran ve Sünnet den alintilarla aydinlatirsaniz eklerseniz sevinirim
    Simdiden Tesekkürler Allaha emanet olun
    Saygilar


    Benzer Konular

    - İntihar etmenin günah olduğunu bile bile intihar edenin durumu nedir

    - Nisa suresi 17. ayet: Allah'ın kabul edeceği tevbe, ancak bilmeden kötülük edip de sonra tez elden t

    - Zina yaptıktan sonra nasıl tövbe etmem lazım? cezası nedir?

    - Cinlerin varlığını inkar edenin durumu nedir ?

    - Araf suresi 153. ayet: Kötülükler yaptıktan sonra ardından tevbe edip de iman edenlere gelince, şüph

  3. 29.Ağustos.2010, 22:58
    2
    Shakra-21
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Ağustos.2010
    Üye No: 78548
    Mesaj Sayısı: 31
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 27

    --->: Zİna Yaptıktan Sonra Tevbe Edenin Dünyevi Durumu Nedir?




    Zinanin seriatteki cezasi bildigim kadar 80 veya 100 sopadir eger bekar ise..
    Fakat darul harbde hadler(cezalar) düser..
    Zaten kendisine sopa attiracaginida ben sahsen pek sanmiyorum o yüzden hic o islerle kafasini yormasin..
    Tövbe etsin ve en iyisi kiz arkadasiylada evlensin..Yoksa Allahu alem bu isten kurtulusu baya zor..
    Sanirim bunun kendiside farkindadir zaten ortadada 1. defadan sonra öbür tarafa birakmak istememesine ragmen yeniden zina etmis..
    Eger kendien kandirmak icin degilde ihlas ile tövbe etmek ve bu isi birdaha yapmak istemiyorsa kiz arkadasiyla evlensin..


  4. 29.Ağustos.2010, 22:58
    2



    Zinanin seriatteki cezasi bildigim kadar 80 veya 100 sopadir eger bekar ise..
    Fakat darul harbde hadler(cezalar) düser..
    Zaten kendisine sopa attiracaginida ben sahsen pek sanmiyorum o yüzden hic o islerle kafasini yormasin..
    Tövbe etsin ve en iyisi kiz arkadasiylada evlensin..Yoksa Allahu alem bu isten kurtulusu baya zor..
    Sanirim bunun kendiside farkindadir zaten ortadada 1. defadan sonra öbür tarafa birakmak istememesine ragmen yeniden zina etmis..
    Eger kendien kandirmak icin degilde ihlas ile tövbe etmek ve bu isi birdaha yapmak istemiyorsa kiz arkadasiyla evlensin..


  5. 16.Aralık.2010, 20:18
    3
    halkedeon
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Aralık.2010
    Üye No: 81711
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Yanıt: Zİna Yaptıktan Sonra Tevbe Edenin Dünyevi Durumu Nedir?

    Peki bi kız evleneceğini söylerse erkek arkadaşı ve günah oldugnu bildiği halde zina yaparsa sonunda çok pişmen olursa töbe ederse affolunur mu yani yada nasıl affolunur birde yani basit şeylerde mi zinadır öpmek falan bunun ölçüsü nedir.. ama Allah tan ümit kesilmez ki inançlıysa kendini ben gğnahkarım diye salmalı mı töbe mi etmeli zina da afoolunur mu


  6. 16.Aralık.2010, 20:18
    3
    halkedeon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Peki bi kız evleneceğini söylerse erkek arkadaşı ve günah oldugnu bildiği halde zina yaparsa sonunda çok pişmen olursa töbe ederse affolunur mu yani yada nasıl affolunur birde yani basit şeylerde mi zinadır öpmek falan bunun ölçüsü nedir.. ama Allah tan ümit kesilmez ki inançlıysa kendini ben gğnahkarım diye salmalı mı töbe mi etmeli zina da afoolunur mu





+ Yorum Gönder