Konusunu Oylayın.: Kuru Kahve yemenin zararların

5 üzerinden 3.42 | Toplam : 26 kişi
Kuru Kahve yemenin zararların
  1. 18.Ağustos.2010, 15:13
    1
    Misafir

    Kuru Kahve yemenin zararların

  2. 18.Ağustos.2010, 16:38
    2
    Desert Rose
    Silent and lonely rains

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Ocak.2007
    Üye No: 5
    Mesaj Sayısı: 17,685
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 227
    Bulunduğu yer: the silent deserts in my soul

    --->: Kuru Kahve yemenin zararların




    Kahvenin yararları yanı sıra bol miktarda kafein ihtiva
    etmesinden dolayı zararlarıda mevcut.
    Kahveyi pişilmiş yada çiğ olarak tüketilmesi hiç farketmiyor.
    buyur kardeşim kahvenin insan sağlığındaki zararlı etkileri.


    Kalp : Aşırı kahve tüketimi kalbin ritmini olumsuz yönde etkiliyor. Kahvenin içerdiği kafein fazla tüketildiğinde, kalpte ritim bozuklukları meydana gelebiliyor. Düzensiz kalp atışları kalp çarpıntısına ya da taşikardi gibi rahatsızlıklara neden olabiliyor. Doktorlar özellikle kalp hastalarının sınırlı miktarda kahve içmelerini tavsiye ediyor.


    Tansiyon : 2003 yılında Edinburgh Üniversitesi uzmanlarının yaptığı bir araştırmayla, kahvenin tansiyona olan etkisiyle ilgili görüşler yeni bir ivme kazandı. Düzenli olarak günde dörtbeş bardak kahve içenler üzerinde yapılan araştırmalarda kandaki basınç, yani tansiyon hızla yükseldi. Yapılan testlerde, yüksek miktarda kahve tüketiminin tansiyonu hızla yükselttiği görüldü.


    Mide : Kahve, ülser gibi mide rahatsızlıklarına neden olmasa da, bu hastalıkların varlığında kötüleşmesini tetikliyor. Kahve, midenin asit salgılamasını uyarıyor.


    Şeker hastalığı : Bu sene açıklanan iki raporda; kafeinin Tip 2 şeker hastalığı üzerindeki etkileriyle ilgili olarak farklı görüşlere yer verildi. Amerika'da yapılan araştırmalarda, yemek
    zamanlarında yükselen kan şekeriyle birlikte tüketilen kahvenin şeker hastalığını olumsuz yönde etkilediği ortaya çıktı. İngiltere ise, yapılan bu araştırmanın yetersiz olduğunu ve Tip 2 şeker hastalığının kahveden olumsuz yönde etkilenmediğini açıkladı. Uzmanlar kahvenin içindeki kafeinin değil, minerallerin şeker hastalığına karşı koruyucu bir etkisi olduğunu savunuyorlar.

    Su kaybı : Uzmanların bir kısmı kahvenin vücutta sıvı kaybına neden olduğunu savunurken, bir kısmı da bu kaybın önemsiz derecede az olduğunu savunuyorlar.

    Migren : Kahve uzun zamanlardan beri migreni tetikleyen uyarıcıların başında sayılıyor. Kahvenin bileşenlerinin beyinde bulunan kan hücrelerini tetikleyerek migrene neden olduğu, araştırmalarda görülüyor.
    Vitamin ve mineral kaybı
    Kafein, vücudun demir ve diğer besinleri emmesini engelliyor. Ayrıca, kalsiyumun idrar ile vücuttan atılmasına neden oluyor. Bu da osteoporoz (kemik erimesi) riskini artırıyor.

    Doğurganlık : Kafeinin doğurganlığı olumsuz yönde etkilediği biliniyor. Günde üç fincan veya daha fazla kahve içmek, kadının doğurganlık oranını azaltıyor. Çünkü aşırı miktarda kafein tüketimi yumurtlamayı olumsuz etkiliyor. Bu konuda çarpıcı bir başka sonuç ise, Brezilya'dan geliyor. Brezilya'da bulunan Sao Paulo Üniversitesi uzmanlarının yaptığı araştırmalarda, her gün düzenli olarak kahve içen erkeklerin içmeyenlere oranla daha güçlü spermleri olduğu kanıtlandı. Kafeinin spermin üzerinde uyarıcı etkisi olduğunu savunan uzmanlar, bunun merkezi sinir sisteminde de aynı etkiyi gösterdiğini iddia ediyorlar.

    Hamilelik : Kafeinin anne karnındaki bebeğe zararlı olduğu biliniyor. Uzmanlar, hamile kadınların günlük kafein tüketme sınırlarının 300 mg olduğunu belirtiyorlar.







  3. 18.Ağustos.2010, 16:38
    2
    Silent and lonely rains



    Kahvenin yararları yanı sıra bol miktarda kafein ihtiva
    etmesinden dolayı zararlarıda mevcut.
    Kahveyi pişilmiş yada çiğ olarak tüketilmesi hiç farketmiyor.
    buyur kardeşim kahvenin insan sağlığındaki zararlı etkileri.


    Kalp : Aşırı kahve tüketimi kalbin ritmini olumsuz yönde etkiliyor. Kahvenin içerdiği kafein fazla tüketildiğinde, kalpte ritim bozuklukları meydana gelebiliyor. Düzensiz kalp atışları kalp çarpıntısına ya da taşikardi gibi rahatsızlıklara neden olabiliyor. Doktorlar özellikle kalp hastalarının sınırlı miktarda kahve içmelerini tavsiye ediyor.


    Tansiyon : 2003 yılında Edinburgh Üniversitesi uzmanlarının yaptığı bir araştırmayla, kahvenin tansiyona olan etkisiyle ilgili görüşler yeni bir ivme kazandı. Düzenli olarak günde dörtbeş bardak kahve içenler üzerinde yapılan araştırmalarda kandaki basınç, yani tansiyon hızla yükseldi. Yapılan testlerde, yüksek miktarda kahve tüketiminin tansiyonu hızla yükselttiği görüldü.


    Mide : Kahve, ülser gibi mide rahatsızlıklarına neden olmasa da, bu hastalıkların varlığında kötüleşmesini tetikliyor. Kahve, midenin asit salgılamasını uyarıyor.


    Şeker hastalığı : Bu sene açıklanan iki raporda; kafeinin Tip 2 şeker hastalığı üzerindeki etkileriyle ilgili olarak farklı görüşlere yer verildi. Amerika'da yapılan araştırmalarda, yemek
    zamanlarında yükselen kan şekeriyle birlikte tüketilen kahvenin şeker hastalığını olumsuz yönde etkilediği ortaya çıktı. İngiltere ise, yapılan bu araştırmanın yetersiz olduğunu ve Tip 2 şeker hastalığının kahveden olumsuz yönde etkilenmediğini açıkladı. Uzmanlar kahvenin içindeki kafeinin değil, minerallerin şeker hastalığına karşı koruyucu bir etkisi olduğunu savunuyorlar.

    Su kaybı : Uzmanların bir kısmı kahvenin vücutta sıvı kaybına neden olduğunu savunurken, bir kısmı da bu kaybın önemsiz derecede az olduğunu savunuyorlar.

    Migren : Kahve uzun zamanlardan beri migreni tetikleyen uyarıcıların başında sayılıyor. Kahvenin bileşenlerinin beyinde bulunan kan hücrelerini tetikleyerek migrene neden olduğu, araştırmalarda görülüyor.
    Vitamin ve mineral kaybı
    Kafein, vücudun demir ve diğer besinleri emmesini engelliyor. Ayrıca, kalsiyumun idrar ile vücuttan atılmasına neden oluyor. Bu da osteoporoz (kemik erimesi) riskini artırıyor.

    Doğurganlık : Kafeinin doğurganlığı olumsuz yönde etkilediği biliniyor. Günde üç fincan veya daha fazla kahve içmek, kadının doğurganlık oranını azaltıyor. Çünkü aşırı miktarda kafein tüketimi yumurtlamayı olumsuz etkiliyor. Bu konuda çarpıcı bir başka sonuç ise, Brezilya'dan geliyor. Brezilya'da bulunan Sao Paulo Üniversitesi uzmanlarının yaptığı araştırmalarda, her gün düzenli olarak kahve içen erkeklerin içmeyenlere oranla daha güçlü spermleri olduğu kanıtlandı. Kafeinin spermin üzerinde uyarıcı etkisi olduğunu savunan uzmanlar, bunun merkezi sinir sisteminde de aynı etkiyi gösterdiğini iddia ediyorlar.

    Hamilelik : Kafeinin anne karnındaki bebeğe zararlı olduğu biliniyor. Uzmanlar, hamile kadınların günlük kafein tüketme sınırlarının 300 mg olduğunu belirtiyorlar.







  4. 18.Ağustos.2010, 17:36
    3
    Ecrinim
    Hüvel Baki..

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 15.Aralık.2009
    Üye No: 69122
    Mesaj Sayısı: 8,422
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 141
    Bulunduğu yer: Akdeniz

    --->: Kuru Kahve yemenin zararların

    hiç vazgeçemediğim ve çok tükettiğim bir içecektir kahve,
    fazlası da zarar oysa..
    bilgiler için Allah c.c. razı olsun kardeşim



  5. 18.Ağustos.2010, 17:36
    3
    Hüvel Baki..
    hiç vazgeçemediğim ve çok tükettiğim bir içecektir kahve,
    fazlası da zarar oysa..
    bilgiler için Allah c.c. razı olsun kardeşim



  6. 18.Ağustos.2010, 17:59
    4
    Desert Rose
    Silent and lonely rains

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Ocak.2007
    Üye No: 5
    Mesaj Sayısı: 17,685
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 227
    Bulunduğu yer: the silent deserts in my soul

    --->: Kuru Kahve yemenin zararların

    Alıntı
    hiç vazgeçemediğim ve çok tükettiğim bir içecektir kahve,
    fazlası da zarar oysa..
    bilgiler için Allah c.c. razı olsun kardeşim
    Amin canım ecmain.
    Ya belki bu çok saçma gelebilir ama ben
    kahveyi yani Türk kahvesiyle fazla aram yoktur
    fakat bu misafir kardeşimiz gibi kuru kahveyi yani pişmemiş
    toz halde olanı çok seviyorum.
    Bu yüzden Annemden çok azar işitirdim


  7. 18.Ağustos.2010, 17:59
    4
    Silent and lonely rains
    Alıntı
    hiç vazgeçemediğim ve çok tükettiğim bir içecektir kahve,
    fazlası da zarar oysa..
    bilgiler için Allah c.c. razı olsun kardeşim
    Amin canım ecmain.
    Ya belki bu çok saçma gelebilir ama ben
    kahveyi yani Türk kahvesiyle fazla aram yoktur
    fakat bu misafir kardeşimiz gibi kuru kahveyi yani pişmemiş
    toz halde olanı çok seviyorum.
    Bu yüzden Annemden çok azar işitirdim


  8. 16.Ekim.2014, 19:16
    5
    Misafir

    Cevap: Kuru Kahve yemenin zararların

    Bende kuru kahveyi çok seviyorum nasıl vazgeçer bilmiyorum yan etkileri doğru galiba ara ara kalpte çarpıntı oluyor


  9. 16.Ekim.2014, 19:16
    5
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Bende kuru kahveyi çok seviyorum nasıl vazgeçer bilmiyorum yan etkileri doğru galiba ara ara kalpte çarpıntı oluyor


  10. 25.Ocak.2015, 20:39
    6
    Misafir

    Cevap: Kuru Kahve yemenin zararların

    bende hergün mutlaka içiyorum ama merak ettiğim kahvenın telvesinide tuketmek zararlı mıdır. ben dayanamayıp dibine gelince calkalayıp yiyorum acaba ne gibi zararları vardır. eger telvesini yemezsem iki fincan içmek istiyorum o da başağrısı yapıyor. bilen varsa aydınlatır inş


  11. 25.Ocak.2015, 20:39
    6
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    bende hergün mutlaka içiyorum ama merak ettiğim kahvenın telvesinide tuketmek zararlı mıdır. ben dayanamayıp dibine gelince calkalayıp yiyorum acaba ne gibi zararları vardır. eger telvesini yemezsem iki fincan içmek istiyorum o da başağrısı yapıyor. bilen varsa aydınlatır inş


  12. 27.Ocak.2015, 00:57
    7
    Misafir

    Cevap: Kuru Kahve yemenin zararların

    Valla bende kuru kahve yiyorum Kaşık kaşık ruhumu okşuyor sanki bi gıcıklanma oluyor uyuşturucu gibi bişey bu bağımlılık yapıyorasla vazgeçemem


  13. 27.Ocak.2015, 00:57
    7
    Sindrella - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Sindrella
    Misafir
    Valla bende kuru kahve yiyorum Kaşık kaşık ruhumu okşuyor sanki bi gıcıklanma oluyor uyuşturucu gibi bişey bu bağımlılık yapıyorasla vazgeçemem


  14. 05.Mart.2015, 13:40
    8
    Misafir

    Cevap: Kuru Kahve yemenin zararların

    Ben uzun yillar yedim sonra biraktim su son gunlerde yine yemeye basladim😔 cok zevk aliyorum yerken acaba vucuttaki bisey eksikliginden mi meydana geliyor?


  15. 05.Mart.2015, 13:40
    8
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben uzun yillar yedim sonra biraktim su son gunlerde yine yemeye basladim😔 cok zevk aliyorum yerken acaba vucuttaki bisey eksikliginden mi meydana geliyor?


  16. 16.Ekim.2015, 14:37
    9
    Misafir

    Cevap: Kuru Kahve yemenin zararların

    Bende hamilelikte başladım daha çok dikkat etmem gerekirken kaşık kaşık çiğ kahve yiyorum ve gerçekten çok zevk alıyorum


  17. 16.Ekim.2015, 14:37
    9
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Bende hamilelikte başladım daha çok dikkat etmem gerekirken kaşık kaşık çiğ kahve yiyorum ve gerçekten çok zevk alıyorum


  18. 28.Aralık.2015, 09:24
    10
    Misafir

    Cevap: Kuru Kahve yemenin zararların

    Yıllardır yeme tiryakisiyim elimde değil kendime engel olamıyorum çok seviyorum kokusu ye beni diyor...evliyim iki oğlum var iki hamileligimde de yedim kesmedim kesemedim.ilk hamileligimde resmen aşerme kısmı cebine leblebi gibi kavrulmuş kahve koyup yerdim annem bi zenci dünyaya getircemi düşünüyordu ama tabuları ben yiktim oğlum bembeyaz.ben bi zararını gormedim üstelik selülit sıfır bugün 40 yasindayim annemi ve babamı kanserden kaybettim risk çok fazla ama çok sukur saglikliyim ayrıca çocuklarımda çok zeki ben kahveye bağlıyorum gwecxz arkadaşımı aydınlatmak istedim yanı hamilelikte de sonrasında da bi sorun yaşamadım slmlar


  19. 28.Aralık.2015, 09:24
    10
    sbl hlvc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sbl hlvc
    Misafir
    Yıllardır yeme tiryakisiyim elimde değil kendime engel olamıyorum çok seviyorum kokusu ye beni diyor...evliyim iki oğlum var iki hamileligimde de yedim kesmedim kesemedim.ilk hamileligimde resmen aşerme kısmı cebine leblebi gibi kavrulmuş kahve koyup yerdim annem bi zenci dünyaya getircemi düşünüyordu ama tabuları ben yiktim oğlum bembeyaz.ben bi zararını gormedim üstelik selülit sıfır bugün 40 yasindayim annemi ve babamı kanserden kaybettim risk çok fazla ama çok sukur saglikliyim ayrıca çocuklarımda çok zeki ben kahveye bağlıyorum gwecxz arkadaşımı aydınlatmak istedim yanı hamilelikte de sonrasında da bi sorun yaşamadım slmlar


  20. 13.Ocak.2016, 01:12
    11
    Misafir

    Cevap: Kuru Kahve yemenin zararların

    Çok aşırı kuru kahve yiyorum yeni evligim acaba hamile kalmama gibi sorun olur mu


  21. 13.Ocak.2016, 01:12
    11
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Çok aşırı kuru kahve yiyorum yeni evligim acaba hamile kalmama gibi sorun olur mu


  22. 14.Ocak.2016, 11:20
    12
    Şema
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Mart.2007
    Üye No: 123
    Mesaj Sayısı: 9,332
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 103

    Cevap: Kuru Kahve yemenin zararların

    kuru kahve yemenin kan zayıflık belirtisidir
    Kadın doğuma muayene olun ve kan değerinizi ölçün


  23. 14.Ocak.2016, 11:20
    12
    Moderatör
    kuru kahve yemenin kan zayıflık belirtisidir
    Kadın doğuma muayene olun ve kan değerinizi ölçün





+ Yorum Gönder
Git 12 Son