Konusunu Oylayın.: Sevdiğimin Hemen Beni Araması İçin En Etkili En çabuk Tesir Eden Dua

5 üzerinden 3.97 | Toplam : 89 kişi
Sevdiğimin Hemen Beni Araması İçin En Etkili En çabuk Tesir Eden Dua
  1. 15.Kasım.2010, 16:38
    25
    dr.mustafa
    Hüzündür bana yakışan

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Kasım.2009
    Üye No: 67190
    Mesaj Sayısı: 321
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    Yaş: 25
    Bulunduğu yer: Beşiktaş, İSTANBUL

    --->: Sevdiğimin Hemen Beni Araması Için En Etkili En çabuk Tesir Eden Dua

    reklam


    --->: Sevdiğimin Hemen Beni Araması Için En Etkili En çabuk Tesir Eden Dua isimli konu Mumsema.com --->: Sevdiğimin Hemen Beni Araması Için En Etkili En çabuk Tesir Eden Dua
    Alıntı
    sanırım yine yanlış anlaşıldım ben,,,))))
    Lamelif kardeşim smileyin anlamı kızgın olduğu için sizi kızdıracak bişey söylediğim sandım. Yanlış anlaşılma dediğiniz bu olsa gerek.


  2. 15.Kasım.2010, 16:38
    25
    Hüzündür bana yakışan
    reklam


    Alıntı
    sanırım yine yanlış anlaşıldım ben,,,))))
    Lamelif kardeşim smileyin anlamı kızgın olduğu için sizi kızdıracak bişey söylediğim sandım. Yanlış anlaşılma dediğiniz bu olsa gerek.


  3. 15.Kasım.2010, 16:45
    26
    rana
    Aciz Kul

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Temmuz.2007
    Üye No: 5879
    Mesaj Sayısı: 5,596
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 68
    Bulunduğu yer: Stuttgart/Istanbul/Ankara

    --->: Sevdiğimin Hemen Beni Araması Için En Etkili En çabuk Tesir Eden Dua

    reklam


    Alıntı
    "Allahümme inni euzü bike minel hemmi vel hazeni ve euzü bike minel aczi vel keseli ve euzü bike minel cübni vel buhli ve euzü bike min ğalebetid deyni ve gahrir ricâl"

    Rana kardeşim bu yazdığım hz. Ebubekir'in salavatı yani Peygamberimiz O'na (r.a) Ya Ebu Bekir bana böyle salavat getir dememiş ama O (r.a) böyle salavat getirmiş. Demek ki bir Allah dostu böyle bir salavat okumuş. Dikkat edersen hadis-i şerif demedim. Sayı kabul olacak diye bişey yok diyosunuz olmaz mı Allah için? Neden 33 sübhanallah 33 elhamdülillah 33 allahü ekber diyoruz. Tamam o zaman sayıyı kaldır ben halis niyetle bir tane okusam yeter diyebiliyor musun? Biraz mantıklı düşünelim lütfen yaa Allah için.


    Özür dilerim yaa kimsenin bilmediği bir salavat paylaştığım için. Galiba çok büyük bir günaha girdim. Estağfirullah el azim ve etübü ileyk. Ben bişey söylemedim siz de duymadınız okumadınız. Daha da yazarsam.
    neden sinirleniyorsunuz kardesim, sorun selavat degil ki
    33 sübhanallah 33 elhamdülillah 33 allahü ekber bu hadisde gecer
    “Yatağınıza girdiğiniz zaman –veya istirahate çekildiğiniz zaman– otuz üç defa Allahü ekber, otuz üç defa sübhânallah, otuz üç defa da elhamdülillâh deyiniz.” buyurdu.(Buhârî, Farzu’l–humüs 6, Fezâilü ashâbi’n–nebî 9, Nefekât 6, 7, Daavât 11; Müslim, Zikr 80. Ayrıca bk. Ebû Dâvûd, Edeb 100.)

    fakat siz 100 defa diyin diyorsunuz buda bir sayi oluyor ve arastirmadan bunu uygulamaya kalkan ve duasi kabul olmadigindan isyana basliyor, neden kabul olmuyor Allahim diye yakarmaya basliyor bir cok örnek var. O yüzden hadislerde geciyormu diye sordum eger gecmiyorsa böyle yaparsan böyle oluyor demek yanlis olur diye düsündüm.
    Maksatim kirmak degildi hakkinizi helal edin.

    vesSelam



  4. 15.Kasım.2010, 16:45
    26
    Aciz Kul
    reklam


    Alıntı
    "Allahümme inni euzü bike minel hemmi vel hazeni ve euzü bike minel aczi vel keseli ve euzü bike minel cübni vel buhli ve euzü bike min ğalebetid deyni ve gahrir ricâl"

    Rana kardeşim bu yazdığım hz. Ebubekir'in salavatı yani Peygamberimiz O'na (r.a) Ya Ebu Bekir bana böyle salavat getir dememiş ama O (r.a) böyle salavat getirmiş. Demek ki bir Allah dostu böyle bir salavat okumuş. Dikkat edersen hadis-i şerif demedim. Sayı kabul olacak diye bişey yok diyosunuz olmaz mı Allah için? Neden 33 sübhanallah 33 elhamdülillah 33 allahü ekber diyoruz. Tamam o zaman sayıyı kaldır ben halis niyetle bir tane okusam yeter diyebiliyor musun? Biraz mantıklı düşünelim lütfen yaa Allah için.


    Özür dilerim yaa kimsenin bilmediği bir salavat paylaştığım için. Galiba çok büyük bir günaha girdim. Estağfirullah el azim ve etübü ileyk. Ben bişey söylemedim siz de duymadınız okumadınız. Daha da yazarsam.
    neden sinirleniyorsunuz kardesim, sorun selavat degil ki
    33 sübhanallah 33 elhamdülillah 33 allahü ekber bu hadisde gecer
    “Yatağınıza girdiğiniz zaman –veya istirahate çekildiğiniz zaman– otuz üç defa Allahü ekber, otuz üç defa sübhânallah, otuz üç defa da elhamdülillâh deyiniz.” buyurdu.(Buhârî, Farzu’l–humüs 6, Fezâilü ashâbi’n–nebî 9, Nefekât 6, 7, Daavât 11; Müslim, Zikr 80. Ayrıca bk. Ebû Dâvûd, Edeb 100.)

    fakat siz 100 defa diyin diyorsunuz buda bir sayi oluyor ve arastirmadan bunu uygulamaya kalkan ve duasi kabul olmadigindan isyana basliyor, neden kabul olmuyor Allahim diye yakarmaya basliyor bir cok örnek var. O yüzden hadislerde geciyormu diye sordum eger gecmiyorsa böyle yaparsan böyle oluyor demek yanlis olur diye düsündüm.
    Maksatim kirmak degildi hakkinizi helal edin.

    vesSelam



  5. 15.Kasım.2010, 17:06
    27
    dr.mustafa
    Hüzündür bana yakışan

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 29.Kasım.2009
    Üye No: 67190
    Mesaj Sayısı: 321
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 4
    Yaş: 25
    Bulunduğu yer: Beşiktaş, İSTANBUL

    --->: Sevdiğimin Hemen Beni Araması Için En Etkili En çabuk Tesir Eden Dua

    Gerçekten özür diliyorum böyle bir konuşmaya sebep olduğum için. Çok özür dilerim asıl siz hakkınızı helal edin. Neyse yaa kalbinizi kırdıysam çok özür dilerim. Canım çok sıkıldı gidiyorum ben yaa. ÖZÜR DİLERİM. ÖZÜR DİLERİM. ÖZÜR DİLERİM. Bana da bundan sonra güzel olmuş teşekkürler gibi yorum yazmak düşüyo. CAHİLCE şeyler paylaşmak mı bir daha HÂŞÂ. Ben sadece tecrübe olduğu için söylemiştim. Kusuruma bakmayın işte keşke imkânım olsa da nickimi ECHEL-i CÜHELÂ olarak değiştirebilsem.


  6. 15.Kasım.2010, 17:06
    27
    Hüzündür bana yakışan
    Gerçekten özür diliyorum böyle bir konuşmaya sebep olduğum için. Çok özür dilerim asıl siz hakkınızı helal edin. Neyse yaa kalbinizi kırdıysam çok özür dilerim. Canım çok sıkıldı gidiyorum ben yaa. ÖZÜR DİLERİM. ÖZÜR DİLERİM. ÖZÜR DİLERİM. Bana da bundan sonra güzel olmuş teşekkürler gibi yorum yazmak düşüyo. CAHİLCE şeyler paylaşmak mı bir daha HÂŞÂ. Ben sadece tecrübe olduğu için söylemiştim. Kusuruma bakmayın işte keşke imkânım olsa da nickimi ECHEL-i CÜHELÂ olarak değiştirebilsem.


  7. 15.Kasım.2010, 17:28
    28
    rana
    Aciz Kul

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Temmuz.2007
    Üye No: 5879
    Mesaj Sayısı: 5,596
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 68
    Bulunduğu yer: Stuttgart/Istanbul/Ankara

    --->: Sevdiğimin Hemen Beni Araması Için En Etkili En çabuk Tesir Eden Dua

    Alıntı
    Gerçekten özür diliyorum böyle bir konuşmaya sebep olduğum için. Çok özür dilerim asıl siz hakkınızı helal edin. Neyse yaa kalbinizi kırdıysam çok özür dilerim. Canım çok sıkıldı gidiyorum ben yaa. ÖZÜR DİLERİM. ÖZÜR DİLERİM. ÖZÜR DİLERİM. Bana da bundan sonra güzel olmuş teşekkürler gibi yorum yazmak düşüyo. CAHİLCE şeyler paylaşmak mı bir daha HÂŞÂ. Ben sadece tecrübe olduğu için söylemiştim. Kusuruma bakmayın işte keşke imkânım olsa da nickimi ECHEL-i CÜHELÂ olarak değiştirebilsem.
    Güzel bir niyetle paylastigindan eminim kardesim, sadece biz mümin kardesler burda birbirimizi tamamlamak icin variz, bildiklerimizi paylasiriz, yeri geldiginde hatirlatiriz.
    Bu bakis acisindan bakarsak daha hos olmazmi
    kalbim kirilmadi özür dilenecek bir durum yok

    hayirli paylasimlar


  8. 15.Kasım.2010, 17:28
    28
    Aciz Kul
    Alıntı
    Gerçekten özür diliyorum böyle bir konuşmaya sebep olduğum için. Çok özür dilerim asıl siz hakkınızı helal edin. Neyse yaa kalbinizi kırdıysam çok özür dilerim. Canım çok sıkıldı gidiyorum ben yaa. ÖZÜR DİLERİM. ÖZÜR DİLERİM. ÖZÜR DİLERİM. Bana da bundan sonra güzel olmuş teşekkürler gibi yorum yazmak düşüyo. CAHİLCE şeyler paylaşmak mı bir daha HÂŞÂ. Ben sadece tecrübe olduğu için söylemiştim. Kusuruma bakmayın işte keşke imkânım olsa da nickimi ECHEL-i CÜHELÂ olarak değiştirebilsem.
    Güzel bir niyetle paylastigindan eminim kardesim, sadece biz mümin kardesler burda birbirimizi tamamlamak icin variz, bildiklerimizi paylasiriz, yeri geldiginde hatirlatiriz.
    Bu bakis acisindan bakarsak daha hos olmazmi
    kalbim kirilmadi özür dilenecek bir durum yok

    hayirli paylasimlar


  9. 06.Ocak.2012, 20:15
    29
    Misafir

    Cevap: Sevdiğimin Hemen Beni Araması Için En Etkili En çabuk Tesir Eden Dua

    sevdiğinin seni araması için dua varmı?hemen anında tesir eden dua varmı?


  10. 06.Ocak.2012, 20:15
    29
    Misafir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Misafir
    Misafir
    sevdiğinin seni araması için dua varmı?hemen anında tesir eden dua varmı?


  11. 08.Ocak.2012, 13:53
    30
    rana
    Aciz Kul

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Temmuz.2007
    Üye No: 5879
    Mesaj Sayısı: 5,596
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 68
    Bulunduğu yer: Stuttgart/Istanbul/Ankara

    Cevap: Sevdiğimin Hemen Beni Araması Için En Etkili En çabuk Tesir Eden Dua

    kalbinizi bence Ona teslim edin.. Allah sizi ne terkeder, nede sizi sevmedekden vazgecer..


  12. 08.Ocak.2012, 13:53
    30
    Aciz Kul
    kalbinizi bence Ona teslim edin.. Allah sizi ne terkeder, nede sizi sevmedekden vazgecer..


  13. 22.Ağustos.2013, 20:02
    31
    Misafir

    Cevap: Sevdiğimin Hemen Beni Araması Için En Etkili En çabuk Tesir Eden Dua

    Sevgilim askere gitti 10gün önce beni arardi normalde ama iki gündür aramıyor ailesini arayıp 1dk konusabilmis beni de arayabilirdi ne yapayim neden aramıyor bir fikir verin lütfen


  14. 22.Ağustos.2013, 20:02
    31
    dileg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    dileg
    Misafir
    Sevgilim askere gitti 10gün önce beni arardi normalde ama iki gündür aramıyor ailesini arayıp 1dk konusabilmis beni de arayabilirdi ne yapayim neden aramıyor bir fikir verin lütfen


  15. 15.Şubat.2015, 04:09
    32
    Misafir

    Cevap: Sevdiğimin Hemen Beni Araması Için En Etkili En çabuk Tesir Eden Dua

    DEGERLI KARDESLERIM BEN YUKARIDA VERILEN SALAVAT VEYA DUA ILE SEVDIGIMIN BENI ARAMASI ICIN DUA ETTIM 24 SAAT GECMEDI BANA FACEBOOK TAN ARKADASLIK SORUSU GÖNDERDI BEN 1oo DEFA OKUDUM BENIM FIKRIM DUALARI ESMAÜL HÜSNAYI EBCED DEGERINE GÖRE OKUNMALIDIR HAVAS ILMI.


  16. 15.Şubat.2015, 04:09
    32
    kamile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kamile
    Misafir
    DEGERLI KARDESLERIM BEN YUKARIDA VERILEN SALAVAT VEYA DUA ILE SEVDIGIMIN BENI ARAMASI ICIN DUA ETTIM 24 SAAT GECMEDI BANA FACEBOOK TAN ARKADASLIK SORUSU GÖNDERDI BEN 1oo DEFA OKUDUM BENIM FIKRIM DUALARI ESMAÜL HÜSNAYI EBCED DEGERINE GÖRE OKUNMALIDIR HAVAS ILMI.


  17. 08.Mayıs.2015, 17:05
    33
    Misafir

    Cevap: Sevdiğimin Hemen Beni Araması Için En Etkili En çabuk Tesir Eden Dua

    Sevdiğim erken beni arasın istiyorum

    Sevdigim kisi beni arasin

    Bana sevdigimin haman bani aramasi ucun duayi yazin lutfen.


  18. 08.Mayıs.2015, 17:05
    33
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Sevdiğim erken beni arasın istiyorum

    Sevdigim kisi beni arasin

    Bana sevdigimin haman bani aramasi ucun duayi yazin lutfen.


  19. 01.Ağustos.2016, 00:43
    34
    Misafir
    Benim sevdiyim biri var ismi xaliq evli ama beni hic aramiyor ve biz dun ayrildik yiniden ben onunla olmak isdiyorum bana donecekmi yarin arayacakmi

    Sevgilim benden ayrildi beni ayrin arayacakmi ismi Xaliq evlidir ben onu seviyorum


  20. 01.Ağustos.2016, 00:43
    34
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Benim sevdiyim biri var ismi xaliq evli ama beni hic aramiyor ve biz dun ayrildik yiniden ben onunla olmak isdiyorum bana donecekmi yarin arayacakmi

    Sevgilim benden ayrildi beni ayrin arayacakmi ismi Xaliq evlidir ben onu seviyorum


  21. 15.Mayıs.2017, 17:03
    35
    Misafir

    Yorum: Sevdiğimin Hemen Beni Araması İçin En Etkili En çabuk Tesir Eden Dua

    Sevdim bana karsi biraz soguk onun hep beni dusunmesini istiyorum devamli kavga esiyoruz tabi ginede konusuyoruz ama o iste dedimya biraz sogik bana karsi sebep ne bilmiyorum


  22. 15.Mayıs.2017, 17:03
    35
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Sevdim bana karsi biraz soguk onun hep beni dusunmesini istiyorum devamli kavga esiyoruz tabi ginede konusuyoruz ama o iste dedimya biraz sogik bana karsi sebep ne bilmiyorum





+ Yorum Gönder
Git İlk 23