+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... SonuncuSonuncu
Sohbet Konuları ve Konu Dışı Başlıklar Kategorisinden Dini soru sorma siteleri Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. melle
    Devamlı Üye
    Reklam

    Dini soru sorma siteleri

    Reklam





    Dini soru sorma siteleri Mumsema Dini soru sor cevaplasın. yapmanız gereken resmin üzerine tıklamak
    İslami soru ve cevaplarda en hızlı en güvenilir en güzel site








  2. Sabri
    Devamlı Üye

    Cevap: Dini soru sorma siteleri


    Reklam


    Mumsema.org,Mumine.net,Fetvameclisi.com

  3. Misafir
    Selamın aleykum hocam ben eski sevgilime senden baskasiyla evlenmem dedim Allah sahittir dedim ama sonra ayrildik ondan sonrada hayatima kimseyi alamiyorum yani kabul etmiyorlar bunda bu versigim soz etkilimidir yemin olarakmi sayiliyor bununla ilgili bilgi almak istiyorum..

  4. arifselim
    Yönetici
    Aleykum selam. Allah şahittir yapmam demek söz yerine geçer. Yemin kefaretini yerine getirmelisin. Bu yaşadıklarının onun yüzünden olup olmadığını Allah bilir. Ayrıca samimi bir tövbe edebilirsin.

  5. Misafir
    Selamı Aleyküm

    Öncelikle konu başlıgı altındaki bütün sualleri okudum cevap tam bulamadığım için yazıyorum. Öncelikle Allah razı olsun hepinizden. Ben son 1 aya kadar rahat gunah işleyen biriydim. Fakat durumun vehametini anladım namazıma başladım ve yediğimi düşündüğüm kul hakkından çok korkuyorum. Üniversite okuyorum. Geçtiğimiz dönemde bir kurs düzenledik. Kursa katılımın devamını sağlamak için ücret topladık fakat kursu verenler ücreti kabul etmedi. Bende paranın büyük kısmını arkadaşlara kahvaltı düzenleyip tekrar onlara harcadım. Kitap alıp onlara dagıttım. Ve bu asamada kursla ilgili bayağı ugrastım ( kursu verecek kişileri buldum. Etkinlikleri düzenledim. Katılım belgelerini bastırdım. Kahvaltıyı düzenledim.kitapları sipariş ettim ) ve paradan biraz kaldı ve o parayı ben hakettiğimi düşünerek o zaman cahilce bir şey yaptım. Ve kimsenin haberi yok. Şimdi o parayı ben hakettim mi yoksa tamamen kul hakkımı. Kul hakkıysa hepsi mezun oldu kimine ulaşsam bile yüzüm tutmaz bunları söylemeye. Geceleri yatamıyorum namazda aklıma geliyor. Gözüm ağlayacak gibi oluyorum. Parayı bağışlamayı düşünüyorum hayır kurumuna. Ama bütün sorularda önce helallik olmassa varisine olmazsa en son ihtimal yazıyor. Allah rızası için ne yapacağım ben çok çaresizim. Bilniyordum durumun vehametini.

    Allah razı olsun. (Lütfen sorum sadece sizde kalsın )

  6. arifselim
    Yönetici
    Aleykum selam kardeşim. Kendilerine ulaşabileceklerine haklarının kalma durumu olduğunu hatırladığını ve helal etmelerini istemen ayıp bir durum olmaz. Yeter ki sen uygun bir dil ile ifade et. Kendini mahcup bir durumda hissetmene de asla gerek yoktur. Net olarak hakkına girdiğini hatırladıkların varsa onlarla bir yolunu bulup helalleş. Genel olarak listede bulunup da ayrıntısını hatırlamadıkların için de dua et, onlar ve kendin için istiğfar et. Mesele budur daha fazla düşünerek kendini de yıpratmaya ve şeytanın sevinmesin ede fırsat verme.

  7. Misafir
    - Gusul alirken suyun icinde biraz idrar olursa gusul kabul olur mu


    - Tatildeyken arkadaşım saunaya girmiş üzerindeki hasemayi çıkarmış bikinisiyle kalmış o icerisi görünmüyor zannediyormus ama meğerse belli luyormuş dışarıda da görevli adam gelip geciyormus adam bakmamis ama ya baktiysa arkadaşım için günah olurmu

  8. arifselim
    Yönetici
    - Bir suya necasetin etki etmemesi için 206 litre veya kilogram kadar olması gerekir.

    - Bilmeden olduğu için mazur görülebilir ama müslüman bir kadın iffetine ve edebine her yerde çok dikkat etmelidir.

  9. Misafir
    Merhaba benim obsesif kompulsif bozuklulugum var ozelikle el yikama giysileri camasir makinesknde 2 defa yikama bulasma zehirlenme korkum var cok sukur namaza basladim ama 1 haftadir kilamiyorum Rabbime insallah yarin basliycam die sozde bulunuyorum yine kilamiyorum aptez alirken yarim sabun yada yarim samapoan bitiriyorum bunun vebali nedir kilamadkm icin Rabbim bana sirt cevirirmi ve bu tur korkularim ixin dua varmidir baska nasil kilanir namazi icimden dusunerek kilabilirmiyim? Allah razi olsun simdiden

  10. arifselim
    Yönetici
    Merhaba kardeşim. Namazı içinden kılamazsın. Namazın ve abdestin farzları vardır bunların yerine getirilmesi lazımdır. Temizlik için bu kadar zaman ve sabun vesaire harcaman hem zaman hemde maddi israf olur. Allah'ın seni sorumlu tutmadığı şeyleri sen kendine zorlayarak yaptırıyorsun. Halbuki bi el yıkamak 20 - 30 saniyeyi geçmez. Allah'ın kullarına her zaman tövbe kapısı açıktır. Sen yeter ki tövbe et.

  11. Misafir
    Ruyamda ust gecit gibi biyerdeyim bayagi kalabalik kadinlar var etraf arazi ve arazinin icinde bir suru alti giyinik ustu ciplak erkek var kadinlar bunlari izliyo bende bakiyorum adamlar dans ediyo birbiriyle opusuyo merdivenden iniyorum bi alt kata ordada yine bir suru başörtülü bembayaz giymis kadinlar var siz napiyosunuz utanmiyomusunuz su halinizden acik sacik adamlara bakiyosunuz diyorum bana cvp vermiyolar oturup onlarla beraber adamlari izliyorum sonra bi bakiyorum aslinda bu adamlar tovbe ediyolar bembeyaz giyinmisler buzulmusler tovbe ediyolar agliyolar sasiriyorum bu nasil olur diye sonra yanimda bembeyaz çarşafli bi kadin anlatmaya basliyo bak kizim bu bakis acisi bunlar tovbe ediyolar agliyolar gordun demi yiye tam yanina gidiyorum anlatmaya basladigi anda yatagin basina vuruldu ve uyandim sabah 7de.esime niye vuruyosun yataga dedim ben vurmadim dedi uyandim ama duydum yani yatagin basligina vurdular ben uyandim sabah

  12. arifselim
    Yönetici

    Reklam


    Rüyan hayırlı manaya işarettir. Uzun süredir aksilik yaşanan olayların artık yoluna gireceği ve gelişmelerin kişi için hayırlı sonuçlanacağına alamet eder. İş ve maddi açıdan yaşanan sıkıntıların aşılması anlamında da tabir edilmiştir. En doğrusunu Allah bilir.

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... SonuncuSonuncu
mumsema soru sor,  hocaya soru sor dini