Konusunu Oylayın.: Ferace Altına Pantolon Giymek Caiz midir?

5 üzerinden 4.45 | Toplam : 11 kişi
Ferace Altına Pantolon Giymek Caiz midir?
  1. 27.Ekim.2014, 18:51
    13
    Misafir

    Cevap: Ferace Altına Pantolon Giymek Caiz midir?

    reklam


    Cevap: Ferace Altına Pantolon Giymek Caiz midir? isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Ferace Altına Pantolon Giymek Caiz midir?
    peygamber sallallahü aleyhi vesellem: " erkekleşen kadınlara, kadınlaşan erkeklere Allah lanet etsin." buyurmuştur. Pantolon Erkek kıyafetidir. bu yalnızca pantolon için geçerli değildir hal ve hareketler için de geçerlidir.


  2. 27.Ekim.2014, 18:51
    13
    hafız... - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hafız...
    Misafir
    reklam


    peygamber sallallahü aleyhi vesellem: " erkekleşen kadınlara, kadınlaşan erkeklere Allah lanet etsin." buyurmuştur. Pantolon Erkek kıyafetidir. bu yalnızca pantolon için geçerli değildir hal ve hareketler için de geçerlidir.


  3. 25.Kasım.2014, 17:43
    14
    Misafir

    Cevap: Ferace Altına Pantolon Giymek Caiz midir?

    reklam


    Hz. Osman örneği çok hoşuma gitti.acaba pantolon eskıden erkek kıyafeti mi idi.pantolon erkeklerin vucut hatlarını belli etmiyor mu.özellikle dar giyinenler.halbu ki dar olmasa bile bazen erkeklerin oturuş biçiminden dolayı özür diliyorum bazı yerleri belli oluyor.eskıden elbise şeklinde giyip onlarda vucut hatlarını göstermiyorlardı sanki .filimlerden anlaşıldığı üzere.


  4. 25.Kasım.2014, 17:43
    14
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Hz. Osman örneği çok hoşuma gitti.acaba pantolon eskıden erkek kıyafeti mi idi.pantolon erkeklerin vucut hatlarını belli etmiyor mu.özellikle dar giyinenler.halbu ki dar olmasa bile bazen erkeklerin oturuş biçiminden dolayı özür diliyorum bazı yerleri belli oluyor.eskıden elbise şeklinde giyip onlarda vucut hatlarını göstermiyorlardı sanki .filimlerden anlaşıldığı üzere.


  5. 05.Mart.2015, 15:47
    15
    Misafir

    Cevap: Ferace Altına Pantolon Giymek Caiz midir?

    Selamlar herkese

    Bende bir hususu merak ediyorum. Erkeklerin cellabiye denilen entariyi giymesi kadın kıyafeti giymek gibi olmuyor mu?


  6. 05.Mart.2015, 15:47
    15
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Selamlar herkese

    Bende bir hususu merak ediyorum. Erkeklerin cellabiye denilen entariyi giymesi kadın kıyafeti giymek gibi olmuyor mu?


  7. 23.Ağustos.2015, 16:48
    16
    Misafir
    Ferace ya da pardesü altına etek giyersek düşme vb. durumlarda hoş olmayan görüntüler ortaya çıkabilir pantolon giyip bunun sadece paçalarının görünmesinde ne gibi bir mahsur olabilir ki bazı şeyleri anlayamıyorum hadisler açık evet ama direkt pantolon giymekten bahsetmiyoruz ben dizden aşağı uzun şeyler giyip bol paça pantolon giyiyorum demiyorum ki bu doğrudur en doğru şekilde giyiniyorum değil tabi kapanalı bir sene oldu ve yavaş yavaş bi şeyleri daha doğru yapıyorum ama pardesü giymek istiyorum ve altına elbette pantolon giyicem minübüse otobüse inip binerken bile sıkıntı bizim için eteğin altına tayt giymekten bahsediyoruz tayt çok mu edepli bir şey onun da görünmesi çıplaklıkla aynı bence.yani pantolon erkek kıyafeti olabilir ama akıl var mantık var biz bunu direkt giymekten bahsetmiyoruz ha uzun bir elbise giymişsin ha pardesü veya ferace hepsi hatları örtmüyor mu zaten altına giydiğimiz şeyin tek bir açıdan önemi var o da açılma durumunda en edepli şekilde olması herkesi mantığa davet ediyorum bi şeyleri düşünüp konuşmak lazım kara çarşafın altına giydiğim pantolonu kim nerden görecek ki bi de bunu kınıyoruz düşersem tayt görünmesi mi daha iyi bol paça bir pantolon mu ?


  8. 23.Ağustos.2015, 16:48
    16
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ferace ya da pardesü altına etek giyersek düşme vb. durumlarda hoş olmayan görüntüler ortaya çıkabilir pantolon giyip bunun sadece paçalarının görünmesinde ne gibi bir mahsur olabilir ki bazı şeyleri anlayamıyorum hadisler açık evet ama direkt pantolon giymekten bahsetmiyoruz ben dizden aşağı uzun şeyler giyip bol paça pantolon giyiyorum demiyorum ki bu doğrudur en doğru şekilde giyiniyorum değil tabi kapanalı bir sene oldu ve yavaş yavaş bi şeyleri daha doğru yapıyorum ama pardesü giymek istiyorum ve altına elbette pantolon giyicem minübüse otobüse inip binerken bile sıkıntı bizim için eteğin altına tayt giymekten bahsediyoruz tayt çok mu edepli bir şey onun da görünmesi çıplaklıkla aynı bence.yani pantolon erkek kıyafeti olabilir ama akıl var mantık var biz bunu direkt giymekten bahsetmiyoruz ha uzun bir elbise giymişsin ha pardesü veya ferace hepsi hatları örtmüyor mu zaten altına giydiğimiz şeyin tek bir açıdan önemi var o da açılma durumunda en edepli şekilde olması herkesi mantığa davet ediyorum bi şeyleri düşünüp konuşmak lazım kara çarşafın altına giydiğim pantolonu kim nerden görecek ki bi de bunu kınıyoruz düşersem tayt görünmesi mi daha iyi bol paça bir pantolon mu ?


  9. 27.Nisan.2016, 00:10
    17
    Misafir

    Cevap: Ferace Altına Pantolon Giymek Caiz midir?

    Pardesünün altındaki pantolonda kadınları erkekleştirecekse veya özentilikse bende bir erkek olarak bunu kabul etmiyorum. Feracesi üstündedir altı belli olmuyordur giysin. Bunun neresi ayıp neresi günah.


  10. 27.Nisan.2016, 00:10
    17
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Pardesünün altındaki pantolonda kadınları erkekleştirecekse veya özentilikse bende bir erkek olarak bunu kabul etmiyorum. Feracesi üstündedir altı belli olmuyordur giysin. Bunun neresi ayıp neresi günah.


  11. 08.Mayıs.2016, 17:22
    18
    Misafir

    Cevap: Ferace Altına Pantolon Giymek Caiz midir?

    Pantolon da tıpkı çorap gibi bence ben okula gidiyorum ve feracemin yanlarında azıcık kesikler var yani öyle yapılmış bende altına pantolan giyiyorum vücudum belli olmuyor vücut belli olmadığı için bence uygun nesi uygunsuz üstelik tamamen pantolonlar dolaşanları kinamiyorsunuz ferace altına giyinmeleri kiniyorsunuz ya bırakın kim nasıl kapanirsa kapansin hele bu duruma erkeklerin yorum atmasını anlayamıyorum nefsini gecipte o feraceyi giymek ne kadar zor bilmiyorsunuz ama yoldan gecen Feraceli kıza pantolon giymiş mi diye bakmayı biliyorsunuz. Bırakın ya önce siz gözünüze hakim olun en azından biz yerine getiriyoruz.


  12. 08.Mayıs.2016, 17:22
    18
    Kayıtsız uye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız uye
    Misafir
    Pantolon da tıpkı çorap gibi bence ben okula gidiyorum ve feracemin yanlarında azıcık kesikler var yani öyle yapılmış bende altına pantolan giyiyorum vücudum belli olmuyor vücut belli olmadığı için bence uygun nesi uygunsuz üstelik tamamen pantolonlar dolaşanları kinamiyorsunuz ferace altına giyinmeleri kiniyorsunuz ya bırakın kim nasıl kapanirsa kapansin hele bu duruma erkeklerin yorum atmasını anlayamıyorum nefsini gecipte o feraceyi giymek ne kadar zor bilmiyorsunuz ama yoldan gecen Feraceli kıza pantolon giymiş mi diye bakmayı biliyorsunuz. Bırakın ya önce siz gözünüze hakim olun en azından biz yerine getiriyoruz.


  13. 03.Ağustos.2016, 17:45
    19
    Misafir

    Yorum: Ferace Altına Pantolon Giymek Caiz midir?

    Yani biz okula gidenler feracenin altına ne giysin acaba 😑 okul formasında uzun etek yok kisa etek var ve pantolon var


  14. 03.Ağustos.2016, 17:45
    19
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Yani biz okula gidenler feracenin altına ne giysin acaba 😑 okul formasında uzun etek yok kisa etek var ve pantolon var


  15. 11.Kasım.2016, 14:13
    20
    Misafir

    Yorum: Ferace Altına Pantolon Giymek Caiz midir?

    saçma bir konu kimin ne amaçla giydiğini Allah bilir...düşme,baygınlık ...günümüzde araca binme ....pantolon kadar rahatı yoktur...hele pardesü,ferace vs. altından giyenleri eleştirmenizi anlamıyorum...hatta Peygamber efendimizin övdüğüne dair de rivayet duymuştum...dasdaracık giyip dar ve kısa tuniklerle tamamlayıp örtüyü anlamsızlaştıranları bunun dışında tutuyorum...


  16. 11.Kasım.2016, 14:13
    20
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    saçma bir konu kimin ne amaçla giydiğini Allah bilir...düşme,baygınlık ...günümüzde araca binme ....pantolon kadar rahatı yoktur...hele pardesü,ferace vs. altından giyenleri eleştirmenizi anlamıyorum...hatta Peygamber efendimizin övdüğüne dair de rivayet duymuştum...dasdaracık giyip dar ve kısa tuniklerle tamamlayıp örtüyü anlamsızlaştıranları bunun dışında tutuyorum...


  17. 04.Aralık.2016, 21:23
    21
    Misafir

    Yorum: Ferace Altına Pantolon Giymek Caiz midir?

    Bende diyorumki pantolon gunah tamam hanimlar evde kisin pijama Etek altida olsa ayni sey ferace altina giyilebilir bence hem tenimizi ortuyor Allah korusun olsek kalsak altinin etekle elbiseyle acildigini dusun


  18. 04.Aralık.2016, 21:23
    21
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Bende diyorumki pantolon gunah tamam hanimlar evde kisin pijama Etek altida olsa ayni sey ferace altina giyilebilir bence hem tenimizi ortuyor Allah korusun olsek kalsak altinin etekle elbiseyle acildigini dusun





+ Yorum Gönder
Git İlk 12