+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 23
İslamda Namaz ve İslamda Temizlik (Taharet) Kategorisinden Ergenlik çağında mastürbasyon yapmak? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir
    Reklam

    Cevap: Ergenlik çağında mastürbasyon yapmak?

    Reklam



    Cevap: Ergenlik çağında mastürbasyon yapmak? isimli konu Mumsema.com Cevap: Ergenlik çağında mastürbasyon yapmak?
    masturbasyon sadece el ile mi yapılır ben kapalı bir şekilde sürtünerek yaptığımda da menini atıyo bu caiz midir?

  2. arifselim
    Yönetici

    Reklam


    El ile veya başka bir şekildeki müdahale ile mastürbasyon yapılması arasında bir fark yoktur her durumda müdahale ederek boşalma söz konusudur ve caiz değildir.

  3. Misafir
    Arkadaşlar ergen olmadan cenabet olunur mu? Şimdiden cevaplar için teşekkür ederim.

  4. arifselim
    Yönetici
    Ergenlik yaşına girilmeden cünüp olunmaz. Bunun işareti de meninin çıkmasıdır eğer böyle bir durum olursa o zaman cünüp olursun.

  5. Misafir
    Mahremiyete giriyorsam lütfen beni affedin ama bu konu son zamanlarda çok kafamı kurcalıyor.

    Ben 16 yaşında biriyim. Hepimizin bildiği üzere bu türlü faaliyetler ergenlik döneminde hatsafadadır. Müstehcen içeriklere bakmamaktan kendimi alı koyamıyorum, dayansam senelerce dayanabilecek değilim herhalde. Ama gerçek olan bir kadına şehvetle bakmam, sadece pornografik görüntüler için geçerlidir bu.

    Ayrıca namazlarımı kılıp Allah'tan bunun için tövbe de diliyorum fakat defalarca tekrarladığım şey için Allah'ın beni bağışlayacağını nedense düşünmüyorum ve şuan çaresiz durumdayım. Benim yaşımdaki nerdeyse bütün erkekler için aynısı geçerli, bu şimdi ne oluyor? Bunun bir yardımınıda alamam, yani aileme gidip böyle böyle diyemem.. Büyüklerim varsa küçüklüklerini hatırlasınlar empati kursunlar lütfen.

    Bunun azabı, sonucu, olacakları, günahı vb. nedir peki? Durdurabileceğim birşey değil bu maalesefki. Evlenme olanağım da yok..

    Mahremiyete girdiğim için çok özür dilerim, hakkınızı helal edin lütfen.
    Allah'ın rahmeti üzerinizde olsun İnşaAllah.

  6. arifselim
    Yönetici
    Selamun aleykum kardeşim. Dünya bir imtihandır bunu unutma. Bu imtihanda en büyük mücadeleyi nefsimize karşı veririz. Defalarca aynı hatalara girsen bile yinede tövbe etmeli ve yeniden mücadele etmelisin. Ancak zinaya düşmekten korkacak hale geldiğinde o zaman mastürbasyon caiz olur. Allah sana evlenme imkanı sunduğunda ilk fırsatta evlenmelisin. Allah tövbe edenlerin tövbesini kabul eder.

  7. Misafir
    hocam ben de ergenligin belirtileri oldu rüyada gördüm sanırım ama supe ediyorum ergenlige girip girmedigimden

  8. Misafir
    Kendi kendini tatmin etmeden sonra gusül abdesti almak gerekir mi kızlarda?

  9. arifselim
    Yönetici
    Kendi kendini tatmin etmek yani mastürbasyon yapmakla kız veya erkek olsun kişi cünüp olur ve gusül abdesti alması farz olur. Cünüp olmanın şartı bu durumda menin gelmesidir yani orgazm olarak boşalmanın gerçekleşmesidir.

  10. Misafir
    Merhabalar ben 12 yaşındayım evet biraz erken bir yaşta ergenliğe girdim ama rüya ile girdim bazen kendime dokunup boşalmadan önce bırakıyorum.. Ama şöyle bir sorum olacak bildiğiniz gibi benim bu yaşta zinaya düşme tehlikem gibi bi durum olamaz.. ama yine de çok fazla (Çok afedersiniz) azıyorum bu durumda da mı yapılmaması gerekir bazen kafayı yiyorum şuana kadar hiç meni getirmedim mastürbasyon yaparak..

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 23
ergenliğe girmeden cünüp olunurmu,  ergenlikte masturbasyon ,  ergenlikte mastürbasyon,  ergenlik çağında mastürbasyon,  ergenlik çağında masturbasyon,  ergenlikte cünüplük,  ergenliğe girmeden cenabet olunurmu