Konusunu Oylayın.: Hanefi mezhebine göre gusül abdestinden sonra meni gelmesi

5 üzerinden 3.50 | Toplam : 2 kişi
Hanefi mezhebine göre gusül abdestinden sonra meni gelmesi
  1. 06.Ağustos.2010, 18:40
    1
    Misafir

    Hanefi mezhebine göre gusül abdestinden sonra meni gelmesi

  2. 06.Ağustos.2010, 20:45
    2
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,410
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10



    Hanefi veya şafii olsun meni boşaldıktan sonra bir süre beklemek gerekir (20-30 dk) veya idrarı yaptıktan sonra gusül alınması gerekir. Artık bundan sonra meni şehvetsiz bir şekilde gelmeye devam etse bile yeniden gusül alınmasına gerek yoktur.


  3. 06.Ağustos.2010, 20:45
    2
    Yönetici



    Hanefi veya şafii olsun meni boşaldıktan sonra bir süre beklemek gerekir (20-30 dk) veya idrarı yaptıktan sonra gusül alınması gerekir. Artık bundan sonra meni şehvetsiz bir şekilde gelmeye devam etse bile yeniden gusül alınmasına gerek yoktur.


  4. 12.Şubat.2011, 21:11
    3
    droqba
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Şubat.2011
    Üye No: 84275
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    ya ben idarımı yaparken bazen idrarım yapış yapış oluyo,kaygan oluyo yani dokundugunda biraz sakız gibi uzuyo sanki cünüp oldugunki gibi ama ben bunların hiçbirisini istekli yapmıyorum.Hatta böyle olmasından dolayı çok ama çok rahatsızım geceleri aceba bugun cünüp müyüm? diye dusunmeden yatamıyorum lütfen bana bir yardım edin... meni gelip gelmediginide bilmiyorum ama isteksiz bir şekilde idrar yaparken oluyor sadece
    lütfen yardımcı olurmusunuz

    bir şey daha sorucam arkadaşlar istemeden kendi akarsa mesela idrar yaparken ilk olarak akarsa sonradan idrar gelirse boy abdesti gerekirmi ya istemeden oluyor tabikide


  5. 12.Şubat.2011, 21:11
    3
    droqba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    ya ben idarımı yaparken bazen idrarım yapış yapış oluyo,kaygan oluyo yani dokundugunda biraz sakız gibi uzuyo sanki cünüp oldugunki gibi ama ben bunların hiçbirisini istekli yapmıyorum.Hatta böyle olmasından dolayı çok ama çok rahatsızım geceleri aceba bugun cünüp müyüm? diye dusunmeden yatamıyorum lütfen bana bir yardım edin... meni gelip gelmediginide bilmiyorum ama isteksiz bir şekilde idrar yaparken oluyor sadece
    lütfen yardımcı olurmusunuz

    bir şey daha sorucam arkadaşlar istemeden kendi akarsa mesela idrar yaparken ilk olarak akarsa sonradan idrar gelirse boy abdesti gerekirmi ya istemeden oluyor tabikide


  6. 12.Şubat.2011, 21:56
    4
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,410
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    İdrardan sonra şehvet olmadan gelen meni olsa bile hiç bir şekilde gusül almaya gerek yoktur. Şehvetsiz olduktan sonra idrardan önce veya sonra gelse bile cünüp olmazsın.


  7. 12.Şubat.2011, 21:56
    4
    Yönetici
    İdrardan sonra şehvet olmadan gelen meni olsa bile hiç bir şekilde gusül almaya gerek yoktur. Şehvetsiz olduktan sonra idrardan önce veya sonra gelse bile cünüp olmazsın.


  8. 05.Şubat.2012, 10:41
    5
    Misafir

    Cevap: hanefi mezhebine göre gusül abdestinden sonra meni gelmesi

    1 - Arkadaşlar azca cektim sonra cok ufak meni geldi bi yagmur tanesinden biraz küçük gusül gerekirmi


    2 - ben birşey sorcağım gece rüya görürken meni gelmiyor ama idrara kalktıktan sonra idrardan sonra meni geliyor gusül gerektirir mi ?


  9. 05.Şubat.2012, 10:41
    5
    Misafir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Misafir
    Misafir
    1 - Arkadaşlar azca cektim sonra cok ufak meni geldi bi yagmur tanesinden biraz küçük gusül gerekirmi


    2 - ben birşey sorcağım gece rüya görürken meni gelmiyor ama idrara kalktıktan sonra idrardan sonra meni geliyor gusül gerektirir mi ?


  10. 12.Ocak.2015, 01:25
    6
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,410
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    1- Meni bir damla bile gelse kendin onu getirdiğin için cünüp olursun ve gusül gerekir.

    2- İdrardan sonra şehvetsizce gelen meniden dolayı gusül almana gerek yoktur.


  11. 12.Ocak.2015, 01:25
    6
    Yönetici
    1- Meni bir damla bile gelse kendin onu getirdiğin için cünüp olursun ve gusül gerekir.

    2- İdrardan sonra şehvetsizce gelen meniden dolayı gusül almana gerek yoktur.


  12. 27.Haziran.2015, 04:40
    7
    Misafir

    Bende bise sorcam

    Ya ben az bise izledim sonra akıntı geldi ama cok degil tuvalete gittim cok tuvaletim yoktu biraz yaptim ciktim gusul aldim (ramazanda oruc vakti girecekti cok bekleyemeden gusul almak zorunda kaldim) gusulden cikinca ucunu sıktım cok az uzayan bise geldi tekrar gusul gerekirmi ???

    Beyler ben azca cektim sonra akti sahur vakti gircekti tuvalete gittim azcik yaptim ciktim daha sonra gusul aldim cikinca ucunu sıktim cok kucuk yapiskan sivi geldi tekrar gusul gerekirmi


  13. 27.Haziran.2015, 04:40
    7
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ya ben az bise izledim sonra akıntı geldi ama cok degil tuvalete gittim cok tuvaletim yoktu biraz yaptim ciktim gusul aldim (ramazanda oruc vakti girecekti cok bekleyemeden gusul almak zorunda kaldim) gusulden cikinca ucunu sıktım cok az uzayan bise geldi tekrar gusul gerekirmi ???

    Beyler ben azca cektim sonra akti sahur vakti gircekti tuvalete gittim azcik yaptim ciktim daha sonra gusul aldim cikinca ucunu sıktim cok kucuk yapiskan sivi geldi tekrar gusul gerekirmi


  14. 27.Haziran.2015, 04:43
    8
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,410
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bu tür yapışkan olan sıvı meni değil mezidir. Az da olsa idrarını yapmışsan zaten buda yeterlidir tekrar gusle gerek yoktur.


  15. 27.Haziran.2015, 04:43
    8
    Yönetici
    Bu tür yapışkan olan sıvı meni değil mezidir. Az da olsa idrarını yapmışsan zaten buda yeterlidir tekrar gusle gerek yoktur.


  16. 07.Temmuz.2016, 11:24
    9
    Misafir

    Cevap: Hanefi mezhebine göre gusül abdestinden sonra meni gelmesi

    gusul alırken penisten düşen meni veya idrar veya herhangi birşey gusle mani olurmu ?


  17. 07.Temmuz.2016, 11:24
    9
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    gusul alırken penisten düşen meni veya idrar veya herhangi birşey gusle mani olurmu ?


  18. 10.Temmuz.2016, 23:28
    10
    arifselim
    Yönetici

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 04.Nisan.2007
    Üye No: 211
    Mesaj Sayısı: 23,410
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Hanefi mezhebine göre gusül abdestinden sonra meni gelmesi

    Gusül almadan önce bir süre beklemek gerekir veya hiç olmazsa idrarını yapmak gerekir. Zaten gusül esnasında olduğun için bu akıntının kesilmesini bekle ve sonra guslüne devam et.


  19. 10.Temmuz.2016, 23:28
    10
    Yönetici
    Gusül almadan önce bir süre beklemek gerekir veya hiç olmazsa idrarını yapmak gerekir. Zaten gusül esnasında olduğun için bu akıntının kesilmesini bekle ve sonra guslüne devam et.


  20. 07.Haziran.2017, 17:44
    11
    Misafir

    Yorum: Hanefi mezhebine göre gusül abdestinden sonra meni gelmesi

    1)Arkadaşlar ben uyudum , uyuduktan sonra ayıp şeyler gördüm ve meni mi mezi mi aktı bilmiyorum.

    2Arkadaşlar yukarıdaki sorudan dolayı yeniden gusül aldım gusül aldıktan sonra , kilotuma baktım 1 damla bişey var . Bunun da mezi mi meni mi bilmiyorum . Bunun sonucunda yine gusül almam gerekiyomu.

    1) Arkadaşlar rüyamda sapık şeyler gördüm uyandım baktım mezi mi meni mi ne olduğunu bilemedim .

    2)Arkadaşlar yukarıdaki sorudan şüphelendim o yüzden gusül aldım ama gusülden sonra mezi mi meni mi bilmiom ama bi damla gördüm kilotumda ne yapmalıyım. Yani yeniden gusül gerekir mi.

    YARDIM EDİN ARKADAŞLAR


  21. 07.Haziran.2017, 17:44
    11
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    1)Arkadaşlar ben uyudum , uyuduktan sonra ayıp şeyler gördüm ve meni mi mezi mi aktı bilmiyorum.

    2Arkadaşlar yukarıdaki sorudan dolayı yeniden gusül aldım gusül aldıktan sonra , kilotuma baktım 1 damla bişey var . Bunun da mezi mi meni mi bilmiyorum . Bunun sonucunda yine gusül almam gerekiyomu.

    1) Arkadaşlar rüyamda sapık şeyler gördüm uyandım baktım mezi mi meni mi ne olduğunu bilemedim .

    2)Arkadaşlar yukarıdaki sorudan şüphelendim o yüzden gusül aldım ama gusülden sonra mezi mi meni mi bilmiom ama bi damla gördüm kilotumda ne yapmalıyım. Yani yeniden gusül gerekir mi.

    YARDIM EDİN ARKADAŞLAR


  22. 07.Haziran.2017, 22:45
    12
    ACiLSERViS
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 02.Şubat.2007
    Üye No: 10
    Mesaj Sayısı: 1,838
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Yorum: Hanefi mezhebine göre gusül abdestinden sonra meni gelmesi

    Forumda meni ve mezi ile ilgili bir çok tarif var. Alıntı yapamam. Arama yerine yazarak bir çok konu bulabilirsin.


  23. 07.Haziran.2017, 22:45
    12
    Administrator
    Forumda meni ve mezi ile ilgili bir çok tarif var. Alıntı yapamam. Arama yerine yazarak bir çok konu bulabilirsin.





+ Yorum Gönder
Git 12 Son