Konusunu Oylayın.: Mesajınıza Resim ve Link Ekleme Anlatımı

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 3 kişi
Mesajınıza Resim ve Link Ekleme Anlatımı
  1. 24.Kasım.2007, 13:44
    13
    halife
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Kasım.2007
    Üye No: 4615
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: Mesajınıza Resim ve Link Ekleme Anlatımı

    reklam


    --->: Mesajınıza Resim ve Link Ekleme Anlatımı isimli yazı www.Mumsema.com--->: Mesajınıza Resim ve Link Ekleme Anlatımı
    rica ederim nedemek her muslumanin yapmasi gereken bi bisey bunlar


  2. 24.Kasım.2007, 13:44
    13
    halife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    reklam


    rica ederim nedemek her muslumanin yapmasi gereken bi bisey bunlar


  3. 29.Ocak.2008, 17:08
    14
    İnşirah
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Mart.2007
    Üye No: 86
    Mesaj Sayısı: 3,322
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 40

    --->: Mesajınıza Resim ve Link Ekleme Anlatımı

    reklam


    Bilgisayarınızda var olan bir resmi eklemek için:

    http://load.images hack.us/ Bu adrese giriyosunuz
    Vermiş olduğum adrese giriş yaptıktan sonra açılan sayfada yer alan GÖZAT seçeneğine tıklıyoruz

    GÖZAT seçeneğine tıkladıktan sonra karşımıza çıkan pencerede yükleyeceğiniz resmi Bilgisayarınızda bularak üzerine bir kez tıklıyorsunuz. Bu işlemden sonra AÇ seçeneğine tıklıyoruz

    Yüklemek istediğimiz resmi seçtikten sonra HOST IT! Seçeneğine tıklıyoruz ve resim yükleme işlemi başlıyor.

    Resim yüklendikten sonra site size seçenekler sunacaktır,Direct link to image en alttaki linkii seçiyosunuz
    Ardından butonuna basıp,Direct link to image'teki linki yapıştır yöntemi ile yapıştırın...


  4. 29.Ocak.2008, 17:08
    14
    Devamlı Üye
    reklam


    Bilgisayarınızda var olan bir resmi eklemek için:

    http://load.images hack.us/ Bu adrese giriyosunuz
    Vermiş olduğum adrese giriş yaptıktan sonra açılan sayfada yer alan GÖZAT seçeneğine tıklıyoruz

    GÖZAT seçeneğine tıkladıktan sonra karşımıza çıkan pencerede yükleyeceğiniz resmi Bilgisayarınızda bularak üzerine bir kez tıklıyorsunuz. Bu işlemden sonra AÇ seçeneğine tıklıyoruz

    Yüklemek istediğimiz resmi seçtikten sonra HOST IT! Seçeneğine tıklıyoruz ve resim yükleme işlemi başlıyor.

    Resim yüklendikten sonra site size seçenekler sunacaktır,Direct link to image en alttaki linkii seçiyosunuz
    Ardından butonuna basıp,Direct link to image'teki linki yapıştır yöntemi ile yapıştırın...


  5. 06.Şubat.2008, 16:10
    15
    __VerD__
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 05.Kasım.2007
    Üye No: 4021
    Mesaj Sayısı: 83
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: Mesajınıza Resim ve Link Ekleme Anlatımı

    internetten resim eklemesini öğrenmiştim ama pcden öğrenmemiştim bunu da öğrendim ALLAH razı olsun..


  6. 06.Şubat.2008, 16:10
    15
    __VerD__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Devamlı Üye
    internetten resim eklemesini öğrenmiştim ama pcden öğrenmemiştim bunu da öğrendim ALLAH razı olsun..


  7. 11.Şubat.2008, 00:14
    16
    dilem
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Şubat.2008
    Üye No: 8535
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 41

    --->: Mesajınıza Resim ve Link Ekleme Anlatımı

    s.a allah hepinizden razi olsun ne cok seyler ögreniyoruz sayenizde tesekkürler


  8. 11.Şubat.2008, 00:14
    16
    Üye
    s.a allah hepinizden razi olsun ne cok seyler ögreniyoruz sayenizde tesekkürler


  9. 05.Mayıs.2008, 14:13
    17
    HaYaL---
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Nisan.2008
    Üye No: 17247
    Mesaj Sayısı: 28
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: Mesajınıza Resim ve Link Ekleme Anlatımı

    Arkadaşlar...
    niye benim resmim gözükmüyo yavvv...
    onun yerine bu kutucuk var..
    beceremedik bu işi galiba
    ne yapmalıyım .yardım edermisiniz.
    esselatü vesselamü aleyküm....




  10. 05.Mayıs.2008, 14:13
    17
    Üye
    Arkadaşlar...
    niye benim resmim gözükmüyo yavvv...
    onun yerine bu kutucuk var..
    beceremedik bu işi galiba
    ne yapmalıyım .yardım edermisiniz.
    esselatü vesselamü aleyküm....




  11. 05.Mayıs.2008, 17:49
    18
    merve
    Kıdemli Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Ekim.2007
    Üye No: 3329
    Mesaj Sayısı: 503
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 9
    Yaş: 36
    Bulunduğu yer: O'na Aşık bir diyardan

    --->: Mesajınıza Resim ve Link Ekleme Anlatımı

    Nasıl yapabilmişmiyim sonunuda bende ögrendimAllah razı olsun emegi geçen herkesten


  12. 05.Mayıs.2008, 17:49
    18
    Kıdemli Üye
    Nasıl yapabilmişmiyim sonunuda bende ögrendimAllah razı olsun emegi geçen herkesten


  13. 05.Mayıs.2008, 17:55
    19
    rana
    Aciz Kul

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 07.Temmuz.2007
    Üye No: 5879
    Mesaj Sayısı: 5,596
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 68
    Bulunduğu yer: Stuttgart/Istanbul/Ankara

    --->: Mesajınıza Resim ve Link Ekleme Anlatımı

    HaYaL--- Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar...
    niye benim resmim gözükmüyo yavvv...
    onun yerine bu kutucuk var..
    beceremedik bu işi galiba
    ne yapmalıyım .yardım edermisiniz.
    esselatü vesselamü aleyküm....
    ...

    ve aleykumusselam, becermisin, resimde hata var bir baska resimle tekrar dene kardesim


  14. 05.Mayıs.2008, 17:55
    19
    Aciz Kul
    HaYaL--- Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar...
    niye benim resmim gözükmüyo yavvv...
    onun yerine bu kutucuk var..
    beceremedik bu işi galiba
    ne yapmalıyım .yardım edermisiniz.
    esselatü vesselamü aleyküm....
    ...

    ve aleykumusselam, becermisin, resimde hata var bir baska resimle tekrar dene kardesim


  15. 11.Mayıs.2008, 14:05
    20
    Sedanur
    Sedanur

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Mart.2008
    Üye No: 12019
    Mesaj Sayısı: 1,541
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 20

    --->: Mesajınıza Resim ve Link Ekleme Anlatımı

    baştan hepsin dikkatlice oku ondan sonra yeniden dene kutucuktaki http// yazısını sil adresi tamamen kopyala yapıştır birde bu şekilde dene...


  16. 11.Mayıs.2008, 14:05
    20
    Sedanur
    baştan hepsin dikkatlice oku ondan sonra yeniden dene kutucuktaki http// yazısını sil adresi tamamen kopyala yapıştır birde bu şekilde dene...


  17. 11.Mayıs.2008, 14:09
    21
    HaYaL---
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Nisan.2008
    Üye No: 17247
    Mesaj Sayısı: 28
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: Mesajınıza Resim ve Link Ekleme Anlatımı

    selam..
    azracığım benim resim eklememde bi problem var galiba
    yine bu kutucuklar çıkıyo.
    benim üye imzası izinlerinde.
    üye hareketli resim ve resim yükleyebilir-''Hayır'' olarak işaretli ondan olabilirmi.
    ilgin için teşekkürler..

    radiyAllahu ankum


  18. 11.Mayıs.2008, 14:09
    21
    Üye
    selam..
    azracığım benim resim eklememde bi problem var galiba
    yine bu kutucuklar çıkıyo.
    benim üye imzası izinlerinde.
    üye hareketli resim ve resim yükleyebilir-''Hayır'' olarak işaretli ondan olabilirmi.
    ilgin için teşekkürler..

    radiyAllahu ankum


  19. 11.Mayıs.2008, 14:15
    22
    Sedanur
    Sedanur

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Mart.2008
    Üye No: 12019
    Mesaj Sayısı: 1,541
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 20

    --->: Mesajınıza Resim ve Link Ekleme Anlatımı

    ondan olabilirmi bilmiyorum sende evet çevir ve dene o zaman belli olur...
    birde şu şekilde dene kardeşim [img]buraya linki yapıştır[/img]

    bu işlemleri sen kendin yap kutucuğa tıklamadan...


  20. 11.Mayıs.2008, 14:15
    22
    Sedanur
    ondan olabilirmi bilmiyorum sende evet çevir ve dene o zaman belli olur...
    birde şu şekilde dene kardeşim [img]buraya linki yapıştır[/img]

    bu işlemleri sen kendin yap kutucuğa tıklamadan...


  21. 11.Mayıs.2008, 14:28
    23
    HaYaL---
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Nisan.2008
    Üye No: 17247
    Mesaj Sayısı: 28
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    çok teşekkür ediyorum.....
    Sedanurcuğum, harika oldu sayende bunu başardım.
    radiyAllahu anki.



  22. 11.Mayıs.2008, 14:28
    23
    Üye
    çok teşekkür ediyorum.....
    Sedanurcuğum, harika oldu sayende bunu başardım.
    radiyAllahu anki.



  23. 05.Mart.2009, 00:58
    24
    M.Ş.Y.
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Şubat.2009
    Üye No: 46901
    Mesaj Sayısı: 87
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 57

    --->: Mesajınıza Resim ve Link Ekleme Anlatımı

    Oldu mu abi!Acemiyim ama,herhalde oldu.
    İstikbalde en gür seda,İslamın sedası olacaktır.
    (Bediüzzaman Said Nursi)


  24. 05.Mart.2009, 00:58
    24
    Devamlı Üye
    Oldu mu abi!Acemiyim ama,herhalde oldu.
    İstikbalde en gür seda,İslamın sedası olacaktır.
    (Bediüzzaman Said Nursi)





+ Yorum Gönder
Git İlk 123 Son