Özür dileriz,Bu konu cevaplara kapatılmıştır bilgi için İletişim ...

Konusunu Oylayın.: Rep Verme Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 5 kişi
Rep Verme Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)
  1. 14.Ekim.2007, 21:29
    13
    Şema
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Mart.2007
    Üye No: 123
    Mesaj Sayısı: 9,332
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 103

    --->: +Rep Verme Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)

    reklam


    --->: +Rep Verme Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım) isimli yazı www.Mumsema.com--->: +Rep Verme Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)
    LeoparGS Nickli Üyeden Alıntı
    Rep derecesi bence kişinin konularının iyi olduğunun göstergesi değildir bazı arkadaşlarımız var mesela ben bakıyorum rep derecesine oldukça düşük bu demek değildirki o arkadaşımız güzel konular açmıyor veya güzel mesajlar yazmıyor hayır bununla alakası yok ben elimden geldiğince beğendiğim mesajlara rep veriyorum ama görünen o ki bazı arkadaşlar rep verme hususunda konuya göre değilde kişiye özel rep veriliyor yani ahbap-çavuşluk yapılıyor maalesef !
    her türlü cimrilikten Allah'a sığınırım..
    peki rep neyi gösteriyor? rep ne için?
    bizde pek kullanılmıyor rep derecesi çok az olupta çok güzel paylaşımlarda bulunan arkadaşlar var. bu ayrı konu ama repten amaç konuların ve cevapların güzelliğidir.

    kalpleri yarıp bakmadığımıza göre kişiye özel kullanılıp kullanılmadığını Allah bilir biz bilemeyiz.


  2. 14.Ekim.2007, 21:29
    13
    Moderatör
    reklam


    LeoparGS Nickli Üyeden Alıntı
    Rep derecesi bence kişinin konularının iyi olduğunun göstergesi değildir bazı arkadaşlarımız var mesela ben bakıyorum rep derecesine oldukça düşük bu demek değildirki o arkadaşımız güzel konular açmıyor veya güzel mesajlar yazmıyor hayır bununla alakası yok ben elimden geldiğince beğendiğim mesajlara rep veriyorum ama görünen o ki bazı arkadaşlar rep verme hususunda konuya göre değilde kişiye özel rep veriliyor yani ahbap-çavuşluk yapılıyor maalesef !
    her türlü cimrilikten Allah'a sığınırım..
    peki rep neyi gösteriyor? rep ne için?
    bizde pek kullanılmıyor rep derecesi çok az olupta çok güzel paylaşımlarda bulunan arkadaşlar var. bu ayrı konu ama repten amaç konuların ve cevapların güzelliğidir.

    kalpleri yarıp bakmadığımıza göre kişiye özel kullanılıp kullanılmadığını Allah bilir biz bilemeyiz.


  3. 18.Ekim.2007, 23:03
    14
    pınar
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Ekim.2007
    Üye No: 3612
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 19

    --->: +Rep Verme Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)

    reklam


    teşekkürler kardeş emegine salık


  4. 18.Ekim.2007, 23:03
    14
    Üye
    reklam


    teşekkürler kardeş emegine salık


  5. 16.Aralık.2007, 07:47
    15
    tugyanedo
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Aralık.2007
    Üye No: 5471
    Mesaj Sayısı: 33
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Bulunduğu yer: adana

    --->: +Rep Verme Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)

    teşekür ederim arkadaşım bizi aydınlatın icin rep konusunda


  6. 16.Aralık.2007, 07:47
    15
    Devamlı Üye
    teşekür ederim arkadaşım bizi aydınlatın icin rep konusunda


  7. 25.Nisan.2008, 14:34
    16
    salihasümeyye
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Nisan.2008
    Üye No: 18212
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 23

    --->: +Rep Verme Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)

    arkadaşlar en sevgiliye-1 fon indirdim ama rar şifresini bilen var mı
    çok acil lazım


  8. 25.Nisan.2008, 14:34
    16
    arkadaşlar en sevgiliye-1 fon indirdim ama rar şifresini bilen var mı
    çok acil lazım


  9. 14.Mayıs.2008, 09:37
    17
    mehmetlevent
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Ocak.2008
    Üye No: 8029
    Mesaj Sayısı: 74
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 42
    Bulunduğu yer: Ankara

    --->: +Rep Verme Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)

    benim profilimde böyle bir sayfa açılmıyor. demek ki rep almamışın değil mi?


  10. 14.Mayıs.2008, 09:37
    17
    Devamlı Üye
    benim profilimde böyle bir sayfa açılmıyor. demek ki rep almamışın değil mi?


  11. 14.Mayıs.2008, 12:26
    18
    sahra
    Kıdemli Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Nisan.2007
    Üye No: 297
    Mesaj Sayısı: 989
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 13

    --->: +Rep Verme Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)

    Rep puanınız 115 rep almışsınız.Profiliniz e girdiğiniz zaman altta görürsünüz.


  12. 14.Mayıs.2008, 12:26
    18
    Kıdemli Üye
    Rep puanınız 115 rep almışsınız.Profiliniz e girdiğiniz zaman altta görürsünüz.


  13. 14.Mayıs.2008, 14:11
    19
    mehmetlevent
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Ocak.2008
    Üye No: 8029
    Mesaj Sayısı: 74
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 42
    Bulunduğu yer: Ankara

    --->: +Rep Verme Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)

    evet yanlışlıkla 115 olmuş...

    biri yanlışlıkla rep mi vermiş ne


  14. 14.Mayıs.2008, 14:11
    19
    Devamlı Üye
    evet yanlışlıkla 115 olmuş...

    biri yanlışlıkla rep mi vermiş ne


  15. 13.Temmuz.2008, 13:59
    20
    Aysima Aydın
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Haziran.2008
    Üye No: 23131
    Mesaj Sayısı: 42
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: +Rep Verme Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)

    Teşekkür ederiz sayenizde biz de öğrenmiş olduk. Ben aslında uğraşmıştım bazılarına rep vermek için ama nasıl verileceğini bulamamıştım... İlk repim de size oldu...


  16. 13.Temmuz.2008, 13:59
    20
    Teşekkür ederiz sayenizde biz de öğrenmiş olduk. Ben aslında uğraşmıştım bazılarına rep vermek için ama nasıl verileceğini bulamamıştım... İlk repim de size oldu...


  17. 13.Temmuz.2008, 14:08
    21
    Fatıma-Tuana
    Emekli

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Haziran.2008
    Üye No: 22731
    Mesaj Sayısı: 192
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 0
    Bulunduğu yer: Suya Hasret MisaLi...

    --->: +Rep Verme Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)

    Ben bu BilgileribilmiyordumBilgilendirdiğinizİçin Teşekkürler...


  18. 13.Temmuz.2008, 14:08
    21
    Fatıma-Tuana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emekli
    Ben bu BilgileribilmiyordumBilgilendirdiğinizİçin Teşekkürler...


  19. 05.Şubat.2009, 11:44
    22
    Fatıma Zehra
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Ekim.2008
    Üye No: 34641
    Mesaj Sayısı: 68
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 24

    --->: +Rep Verme Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)

    dün kimin verdiği görünüyodu şimdi görünmüyo


  20. 05.Şubat.2009, 11:44
    22
    Devamlı Üye
    dün kimin verdiği görünüyodu şimdi görünmüyo


  21. 12.Nisan.2009, 11:09
    23
    _KeLeBeK_
    Seyirci Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Nisan.2009
    Üye No: 47799
    Mesaj Sayısı: 118
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 23

    --->: +Rep Verme Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)

    ALLAH c.c razı olsun bu konu hakkında bilgi verdiğin için


  22. 12.Nisan.2009, 11:09
    23
    Seyirci Üye
    ALLAH c.c razı olsun bu konu hakkında bilgi verdiğin için


  23. 01.Mayıs.2009, 16:44
    24
    repci22
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Mayıs.2009
    Üye No: 48155
    Mesaj Sayısı: 1
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 28
    saol kardeş sayende rep veriom artık

    teşşekür abi saol

    lütfen rep verin söz size bi anlatım yapıcam

    +Rep veriyorum sana


  24. 01.Mayıs.2009, 16:44
    24
    repci22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    saol kardeş sayende rep veriom artık

    teşşekür abi saol

    lütfen rep verin söz size bi anlatım yapıcam

    +Rep veriyorum sana





Konu Kapatılmıştır
Git İlk 123 Son