Konusunu Oylayın.: Cuma namazına gitmemek (bir hadis bir yorum)

5 üzerinden 4.28 | Toplam : 29 kişi
Cuma namazına gitmemek (bir hadis bir yorum)
  1. 14.Ağustos.2015, 11:30
    13
    Misafir

    Cevap: Cuma namazına gitmemek (bir hadis bir yorum)

    reklam


    Cevap: Cuma namazına gitmemek (bir hadis bir yorum) isimli yazı www.Mumsema.comCevap: Cuma namazına gitmemek (bir hadis bir yorum)
    Ben de cuma namazina gidemeyecegim dort hafta yaz kursundan dolayi bir sey olur mu


  2. 14.Ağustos.2015, 11:30
    13
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    Ben de cuma namazina gidemeyecegim dort hafta yaz kursundan dolayi bir sey olur mu


  3. 17.Ağustos.2015, 13:54
    14
    @hmet
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Mayıs.2007
    Üye No: 771
    Mesaj Sayısı: 7,764
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: gölbaşı

    Cevap: Cuma namazına gitmemek (bir hadis bir yorum)

    reklam


    Alıntı
    cuma namazina gidemeyecegim dort hafta
    Cuma namazını önemli bir mazeret olmadan kılmamak günahların en büyüklerindendir.
    Kurs bahane sayılmaz maalesef


  4. 17.Ağustos.2015, 13:54
    14
    Üye
    reklam


    Alıntı
    cuma namazina gidemeyecegim dort hafta
    Cuma namazını önemli bir mazeret olmadan kılmamak günahların en büyüklerindendir.
    Kurs bahane sayılmaz maalesef


  5. 27.Aralık.2015, 18:24
    15
    Misafir

    Cevap: Cuma namazına gitmemek (bir hadis bir yorum)

    Abi selamun aleykum. Ben 3 hafta ust uste mazeretim olmadigi halde cumaya gitmedim. Kalbim muhurlenmisse bundan nasil kurtulabilirim. Tovbe ederek kurtulurum ama tovbe ederken samimi olamiyorum,icten dua edemiyorum. Bunu nasil asabilirim? Selametle..


  6. 27.Aralık.2015, 18:24
    15
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Abi selamun aleykum. Ben 3 hafta ust uste mazeretim olmadigi halde cumaya gitmedim. Kalbim muhurlenmisse bundan nasil kurtulabilirim. Tovbe ederek kurtulurum ama tovbe ederken samimi olamiyorum,icten dua edemiyorum. Bunu nasil asabilirim? Selametle..


  7. 28.Aralık.2015, 01:33
    16
    mum
    Administrator

    Profili:
    mum
    Üyelik Tarihi: 20.Ocak.2007
    Üye No: 2
    Mesaj Sayısı: 6,083
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10

    Cevap: Cuma namazına gitmemek (bir hadis bir yorum)

    Alıntı
    tovbe ederken samimi olamiyorum,icten dua edemiyorum. Bunu nasil asabilirim?
    Allah Teala tevbesinde samimim olmayanın tevbesini kabul etmez.
    Kardeş sen samimi olmasaydın yani cumaya gitmediğine pişman olsaydın dert edinip buraya yazmazdın emin ol.
    Sen cuma namazına git ve Allahtan af dile


  8. 28.Aralık.2015, 01:33
    16
    mum
    Administrator
    Alıntı
    tovbe ederken samimi olamiyorum,icten dua edemiyorum. Bunu nasil asabilirim?
    Allah Teala tevbesinde samimim olmayanın tevbesini kabul etmez.
    Kardeş sen samimi olmasaydın yani cumaya gitmediğine pişman olsaydın dert edinip buraya yazmazdın emin ol.
    Sen cuma namazına git ve Allahtan af dile


  9. 01.Ocak.2016, 01:11
    17
    Misafir

    Cevap: Cuma namazına gitmemek (bir hadis bir yorum)

    Ağlama kardeşim sana gülen kişiler utansın asıl


  10. 01.Ocak.2016, 01:11
    17
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ağlama kardeşim sana gülen kişiler utansın asıl


  11. 01.Ocak.2016, 12:25
    18
    Misafir

    Cevap: Cuma namazına gitmemek (bir hadis bir yorum)

    Ben 12 yasindayim ve daha ergen degilim okul var cuma namazina gidemiyorum gunah midir


  12. 01.Ocak.2016, 12:25
    18
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ben 12 yasindayim ve daha ergen degilim okul var cuma namazina gidemiyorum gunah midir


  13. 04.Ocak.2016, 13:25
    19
    imam
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Ağustos.2007
    Üye No: 2034
    Mesaj Sayısı: 7,511
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: minallah-ilelllah

    Cevap: Cuma namazına gitmemek (bir hadis bir yorum)

    ergen olmasan bile ergenlik yaşındasın ve cumaya gitmelisin.
    gitmemen günah olmasa bile kendini alıştır.


  14. 04.Ocak.2016, 13:25
    19
    Üye
    ergen olmasan bile ergenlik yaşındasın ve cumaya gitmelisin.
    gitmemen günah olmasa bile kendini alıştır.


  15. 20.Şubat.2016, 22:15
    20
    Misafir

    Cevap: Cuma namazına gitmemek (bir hadis bir yorum)

    Ne alaka ya cuma farz diye 3 hafta gitmeyen falan ? 5 vakit farz değil mi onu kılmayana bişey yok cuma mı böyle dersiniz sadece cumaya gider bu millet


  16. 20.Şubat.2016, 22:15
    20
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Ne alaka ya cuma farz diye 3 hafta gitmeyen falan ? 5 vakit farz değil mi onu kılmayana bişey yok cuma mı böyle dersiniz sadece cumaya gider bu millet


  17. 17.Mart.2016, 13:47
    21
    kurtbey
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Haziran.2015
    Üye No: 106334
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    Cevap: Cuma namazına gitmemek (bir hadis bir yorum)

    Selamın Aleyküm ben yüksekoavadayım burda malumunuz operasyonlar başladı sokağa çıkma yasağı var bu durumda cuma namazını kılmamız gerekir mi gerekirse nasıl kılıcaz ya da kıldırıcaz acilen yardımlarınızı bekliyorum Allah'a emanet olun...


  18. 17.Mart.2016, 13:47
    21
    kurtbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Selamın Aleyküm ben yüksekoavadayım burda malumunuz operasyonlar başladı sokağa çıkma yasağı var bu durumda cuma namazını kılmamız gerekir mi gerekirse nasıl kılıcaz ya da kıldırıcaz acilen yardımlarınızı bekliyorum Allah'a emanet olun...


  19. 17.Mart.2016, 18:01
    22
    Şema
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Mart.2007
    Üye No: 123
    Mesaj Sayısı: 9,336
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 103

    Cevap: Cuma namazına gitmemek (bir hadis bir yorum)

    Cuma günü emniyetsilikten dolayı izin verilmezse evde öğle namazını kılın


  20. 17.Mart.2016, 18:01
    22
    Moderatör
    Cuma günü emniyetsilikten dolayı izin verilmezse evde öğle namazını kılın


  21. 27.Mart.2016, 02:07
    23
    Misafir

    Cevap: Cuma namazına gitmemek (bir hadis bir yorum)

    hocam Allah razı olsun gönlümü ferahlattın


  22. 27.Mart.2016, 02:07
    23
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    hocam Allah razı olsun gönlümü ferahlattın


  23. 22.Temmuz.2016, 13:04
    24
    Misafir

    Yorum: Cuma namazına gitmemek (bir hadis bir yorum)

    Kardeşim neden korkuyorsun korkma sana gülenler utansın allahın yarattığı surata gülmek adeta küfür etmek onların günahı


  24. 22.Temmuz.2016, 13:04
    24
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Kardeşim neden korkuyorsun korkma sana gülenler utansın allahın yarattığı surata gülmek adeta küfür etmek onların günahı





+ Yorum Gönder
Git İlk 123 Son