Konusunu Oylayın.: Subhaneke ve anlamı

5 üzerinden 4.95 | Toplam: 397 kişi oyladı.

Subhaneke ve anlamı
  1. 21.Kasım.2013, 00:18
    25
    imam
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Ağustos.2007
    Üye No: 2034
    Mesaj Sayısı: 7,558
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: minallah-ilelllah

    Cevap: Subhaneke ve anlamı

    reklam


    Cevap: Subhaneke ve anlamı isimli konu Mumsema.com Cevap: Subhaneke ve anlamı
    Alıntı
    hocam birşey soracam 1 günde kaç rekat kırılır
    bir günde 17 rekat farz namaz kılınır.
    __________________________________________________ _

    Subhaneke duası her namazın başlangıcında okunması sünnettir


  2. 21.Kasım.2013, 00:18
    25
    Üye
    reklam


    Alıntı
    hocam birşey soracam 1 günde kaç rekat kırılır
    bir günde 17 rekat farz namaz kılınır.
    __________________________________________________ _

    Subhaneke duası her namazın başlangıcında okunması sünnettir


  3. 23.Kasım.2013, 15:04
    26
    Misafir

    Cevap: Subhaneke ve anlamı

    reklam


    çok teşekkürler ALLAH razı olsun çok yardımcı oldu


  4. 23.Kasım.2013, 15:04
    26
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    reklam


    çok teşekkürler ALLAH razı olsun çok yardımcı oldu


  5. 28.Kasım.2013, 09:16
    27
    melle
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Mayıs.2008
    Üye No: 20559
    Mesaj Sayısı: 2,087
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 21

    Cevap: Subhaneke ve anlamı

    Subhaneke duasını çoğu namazda okurum.
    Şafii veya hanefi farketmez okunması sünnettir.

    Subhanekenin Anlamı: Allahım seni noksan sıfatlardan tenzih eder ve hamdederim.
    İsmin ve varlığın yücedir, ve senden başka ilah yoktur.


  6. 28.Kasım.2013, 09:16
    27
    Devamlı Üye
    Subhaneke duasını çoğu namazda okurum.
    Şafii veya hanefi farketmez okunması sünnettir.

    Subhanekenin Anlamı: Allahım seni noksan sıfatlardan tenzih eder ve hamdederim.
    İsmin ve varlığın yücedir, ve senden başka ilah yoktur.


  7. 12.Aralık.2013, 00:17
    28
    Misafir

    Cevap: Subhaneke ve anlamı

    Hocam meraba nasılsınız hocam ben 11 yaşındayım benim bi arkadaşım var namaz kılmak istiyo ama kılamıyo çünkü duaları bilmiyo napmalı hocam lütfen cevap verin hocam


  8. 12.Aralık.2013, 00:17
    28
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Hocam meraba nasılsınız hocam ben 11 yaşındayım benim bi arkadaşım var namaz kılmak istiyo ama kılamıyo çünkü duaları bilmiyo napmalı hocam lütfen cevap verin hocam


  9. 02.Ocak.2014, 19:24
    29
    Misafir

    Cevap: Subhaneke ve anlamı

    çok güzel sağolun

    sübhaneke ve anlamı Türkçe
    resimli

    subhaneke-allahumme-vebihamdike-anlami.png


  10. 02.Ocak.2014, 19:24
    29
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    çok güzel sağolun

    sübhaneke ve anlamı Türkçe
    resimli

    subhaneke-allahumme-vebihamdike-anlami.png


  11. 17.Mart.2014, 05:30
    30
    Misafir

    Subhaneke duası

    Subhaneke duası ve manası için teşekkür ederim sayenizde öğrendim


  12. 17.Mart.2014, 05:30
    30
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Subhaneke duası ve manası için teşekkür ederim sayenizde öğrendim


  13. 24.Mayıs.2014, 22:43
    31
    Misafir

    Cevap: Subhaneke ve anlamı

    Arkadaslar sure ezberlemek icin kafam almiyo soZu bence cokyanlis Bi dusunun kafamkiz neleri aliyor kac sarki kac sporcu ve daha neler neler Insan isterse hafiz bile olur


  14. 24.Mayıs.2014, 22:43
    31
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Arkadaslar sure ezberlemek icin kafam almiyo soZu bence cokyanlis Bi dusunun kafamkiz neleri aliyor kac sarki kac sporcu ve daha neler neler Insan isterse hafiz bile olur


  15. 11.Haziran.2014, 17:09
    32
    Misafir

    Cevap: Subhaneke ve anlamı

    Namaz dua ları diye birşey yok arkadaşım kısa sure falan desen tamam birde hoca diyorlar sana kendine gel diğer arkadaş da kuran dan istediği ama anlam bütünlüğü olan yerler rzberle daha iyi


  16. 11.Haziran.2014, 17:09
    32
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Namaz dua ları diye birşey yok arkadaşım kısa sure falan desen tamam birde hoca diyorlar sana kendine gel diğer arkadaş da kuran dan istediği ama anlam bütünlüğü olan yerler rzberle daha iyi


  17. 30.Haziran.2014, 23:56
    33
    Misafir

    Cevap: Subhaneke ve anlamı

    sübhaneke Allahumme ve bihamdik ve tebarekesmük ve teala ceddük ve celle senaük ve la ilahe ğayruk


  18. 30.Haziran.2014, 23:56
    33
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    sübhaneke Allahumme ve bihamdik ve tebarekesmük ve teala ceddük ve celle senaük ve la ilahe ğayruk


  19. 17.Temmuz.2014, 23:00
    34
    Misafir

    Cevap: Subhaneke ve anlamı

    Hocam s.a sizce dua ezberlerken nasıl bir yöntem ile okumalıyım. ?


  20. 17.Temmuz.2014, 23:00
    34
    miraaaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    miraaaa
    Misafir
    Hocam s.a sizce dua ezberlerken nasıl bir yöntem ile okumalıyım. ?


  21. 28.Temmuz.2014, 15:47
    35
    Misafir

    Cevap: Subhaneke ve anlamı

    Subhaneke suresi ilk olarak hz.adem a.s okumuş ve cennetten cikarildiginda sürekli olarak bu sureyle yalvarmistir rabbimize ve Allah c.c affina nail olmuştur çok değerli bir sure olusu besmeleden bile önceokunur.


  22. 28.Temmuz.2014, 15:47
    35
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir
    Subhaneke suresi ilk olarak hz.adem a.s okumuş ve cennetten cikarildiginda sürekli olarak bu sureyle yalvarmistir rabbimize ve Allah c.c affina nail olmuştur çok değerli bir sure olusu besmeleden bile önceokunur.


  23. 18.Eylül.2014, 17:21
    36
    yasemin
    Mum Ve Merhem Olabilmek..

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Eylül.2014
    Üye No: 104691
    Mesaj Sayısı: 1,416
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 15
    Bulunduğu yer: Allah'ıma Seferdeyim..

    Cevap: Subhaneke ve anlamı

    Sa ..
    Subhaneke duası ile ilgili bende bildiğim ve tecrübe ettiğim bir bilgiyi paylaşmak istiyorum . Herhangi bir işe başlarken ( ev işi , bi yere gidecekken, yemek yaparken v.s. ) subhaneke duasını okuyup tez zamanda bitirmeye niyetlenirseniz , Mevlamın izniyle oluyor . Dua ile ..


  24. 18.Eylül.2014, 17:21
    36
    Mum Ve Merhem Olabilmek..
    Sa ..
    Subhaneke duası ile ilgili bende bildiğim ve tecrübe ettiğim bir bilgiyi paylaşmak istiyorum . Herhangi bir işe başlarken ( ev işi , bi yere gidecekken, yemek yaparken v.s. ) subhaneke duasını okuyup tez zamanda bitirmeye niyetlenirseniz , Mevlamın izniyle oluyor . Dua ile ..





+ Yorum Gönder
Git İlk 234 Son