Konusunu Oylayın.: Kullanılan ilaç nedeniyle başın üst kısmı değilde arka kısmını mesh etsek olurmu?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi
Kullanılan ilaç nedeniyle başın üst kısmı değilde arka kısmını mesh etsek olurmu?
  1. 23.Haziran.2011, 19:27
    1
    Misafir

    Kullanılan ilaç nedeniyle başın üst kısmı değilde arka kısmını mesh etsek olurmu?






    Kullanılan ilaç nedeniyle başın üst kısmı değilde arka kısmını mesh etsek olurmu? Mumsema Hayırlı günler ben saç dökülmesine karşı bir ilaç kullanıyorum.Sürülerek kullanılan bir ilaç ve sabah, akşam uygulanıyor saçın döküldüğü bölgeye sürülüyor ve en az 8 saat kalması gerekiyormuş dökülen bölgede ben abdest alırken başımı mesh ettiğim için ilaç gidiyor, benim sorum şuydu başı mesh ederken üst kısmını değilde arka kısmını mesh etsem bir sıkıntı olurmu nasıl olsa başın üçte birini mesh etmemiz gerekiyor, sizce ne yapmalıyım?


  2. 23.Haziran.2011, 19:27
    1
    Kayıtsız Üye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıtsız Üye
    Misafir



    Hayırlı günler ben saç dökülmesine karşı bir ilaç kullanıyorum.Sürülerek kullanılan bir ilaç ve sabah, akşam uygulanıyor saçın döküldüğü bölgeye sürülüyor ve en az 8 saat kalması gerekiyormuş dökülen bölgede ben abdest alırken başımı mesh ettiğim için ilaç gidiyor, benim sorum şuydu başı mesh ederken üst kısmını değilde arka kısmını mesh etsem bir sıkıntı olurmu nasıl olsa başın üçte birini mesh etmemiz gerekiyor, sizce ne yapmalıyım?

  3. 24.Haziran.2011, 08:05
    2
    Muhasibi
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Ağustos.2007
    Üye No: 12
    Mesaj Sayısı: 15,774
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 159
    Bulunduğu yer: Gönlümün Mürekkep Lekeleri'de Fikir İşçisi

    Cevap: Kullanılan ilaç nedeniyle başın üst kısmı değilde arka kısmını mesh etsek olurmu?




    Hiç bir sakıncası yoktur.
    Sonuçta zaruretten dolayı yapıyorsundur.
    Allah şifa versin kardeşim.


  4. 24.Haziran.2011, 08:05
    2
    Devamlı Üye



    Hiç bir sakıncası yoktur.
    Sonuçta zaruretten dolayı yapıyorsundur.
    Allah şifa versin kardeşim.




+ Yorum Gönder