+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 791011 ... SonuncuSonuncu
Soru - Cevap İslamiyet ve Diğer Soru ve Cevapları Kategorisinden Nihat Hatipoğluna Sorulan Soru ve Cevapları Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. Misafir
    Reklam

    Yorum: Nihat Hatipoğluna Sorulan Soru ve Cevapları

    Reklam



    Hocam evliyim bir kızım var bide oğlumuz olcak Rabbim nasip ederse ama eşimin ailesi yle benim ailem arasında anlaşmazlık var eşimin ailesine bana hersey yasak koyuyor en büyük yasaktır ailem gelmiyecek diyorlar beni uzun aglatiyorlar bende hakkımı helal etmiyorum acaba günahı varmı ne yapmam gerekiyo bana yardımcı olun doğru yolu gösterin allah rızası icin

  2. arifselim
    Yönetici

    Yorum: Nihat Hatipoğluna Sorulan Soru ve Cevapları


    Reklam


    Allah evlatlarını sana bağışlasın. Seni ailenden koparmaya hakkı yoktur. Elbette bu seninde hakkındır. Asıl olarak ailelerin problemlerini eşler kendi aralarına sokmamalıdırlar. Yuva, aile mukaddestir.

  3. Misafir
    Slm.biz evlenirken kayinbabam ev aldi tapunun yarisini benim uzerime yarisini kayinvalidemin uzerine yapti kayinbabam vefat etti ve kayinvalidem benim uzerime olan hakki benden geri istiyor boyle bir hakki varmidir?selametle

  4. arifselim
    Yönetici
    Aleykum selam. Eğer kayın baban bu evin yarısını sana hediye etmişse elbette bu ev senin hakkındır. Kayın validenin senden istemesine de hakkı olmaz.

  5. Misafir
    Merhaba bugün hiç tanımadğm birleri sınav ücreti yatırmak için yardım istedi bende ettim bozuk paraları yoktu bozdum ama eksik para vermişim o an doğru verdiğimi düşündüm işlem bittikten sonra onlar parnın devamnı istediler doğru verdiğmi söyledim düşünme hakkı vermeden hemen soyguncu yaptılar bana byle iftirada bulndular sonnda kimsenin kimsde parası kalmdı verdim onlara ama hata yaptığımı eve gelince farkettim kendimi vicdanen ktü hissediyrm ne yapmalıyım

  6. Adil
    Üye
    O kişileri ara kayıt yaptıkları yerden belki isim öğrenebilirsin. Paralarını ödeyip hellalik iste.

  7. Misafir
    Erkek çocuk isteme duası okuyupta Muhammed ismini koymak zorunda mıyız.yoksa Muhammed isimlerinden herhangi birini koysak olurmu hocam.

  8. arifselim
    Yönetici
    Muhammed ismini koyma mecburiyeti yoktur. İstediğin hangi dua olursa olsun belli bir ismi koyma mecburiyeti yoktur. Önemli olan güzel ve İslama uygun bir ismin olmasıdır.

  9. Misafir
    Merhaba hocam,
    Sizin burun ameliyat videonuzu izledim ama hala kararsızım. Sizin anlattığınız gibi çok kavisli ve aşırı büyük bir burnum yok ama kendimi yandan gördüğüm zaman çok rahatsiz oluyorum moralim ve piskolojim bozuluyor. Allahımdan da korkuyorum. Çok kararsız kaldım ne yapmam gerekiyor.

  10. arifselim
    Yönetici
    Merhaba kardeşim.
    Bu konuda en doğru olan şey, sana doktorunun vereceği tavsiyedir. Eğer doktorun buna bir ihtiyaç diye bir teşhis koyarsa bu ameliyat caiz olur. Ayrıca cidden psikolojini bozacak derecede bir durum mevcutsa bazı alimlere göre yine ameliyat caiz olur demişlerdir.

  11. Misafir
    4 cocugum var esim halen istiyor ama ben istemiyorum eşimin hiç yardımı dokunmuyor o istediği için ben istemediğinden günaha girermiyim hocam

  12. arifselim
    Yönetici

    Reklam


    Bu konu eşler arasında doğru bir üslupla ve saygı sevgi içerisinde konuşularak çözülmesi gereken bir konudur. Çocuk için kadının rızası da olması gerekir. Kadın istemediği halde erkeğin isteğiyle olmaması gerekir. Kendini hazır hissetmemen günah değildir.

+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 791011 ... SonuncuSonuncu
nihat hatipoğlu soru cevap,  nihat hatipoğluna sorulan sorular ve cevapları,  nihat hatipoglu soru cevap,  nihat hatipogluna sorulan sorular ve cevaplari,  nihat hatipoğlu soru cevap bölümü,  nihat hatipoğluna sorular ve cevaplar,  nihat hatipo