+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... SonuncuSonuncu
Sohbet Konuları ve Anketler Kategorisinden Aranızda açık öğretim imam hatip lisesini okuyan var mı? Konusununa Bakıyorsunuz..
  1. *aysel*
    Kıdemli Üye
    Reklam

    Aranızda açık öğretim imam hatip lisesini okuyan var mı?

    Reklam





    Aranızda açık öğretim imam hatip lisesini okuyan var mı? Mumsema aranızda açık öğretim imam hatip lisesine okuyan var mı?ben kayıt olucam da yetiri kadar bilgim yok arastırdım ama yine giden birine sorma ihtiyacı duydum varsa lütfen bana yardımcı olabilirmi acil





  2. hafiz_e
    Devamlı Üye

    --->: aranızda açık öğretim imam hatip lisesini okuyan varmı?acil!


    Reklam


    arkadaşım gidiyor..buyur sorabilirsin

  3. *aysel*
    Kıdemli Üye
    Allah razı olsun sevindimya kayıt olmak istiyorum arastırdım ama yüz yüze eğitim için okula gidiliyor ya iste ne zaman ve hangi günlerde gidiliyor acaba sorunum sadece o arastırdım ama tam bilgi bulamadım yardımcı olursanız sevinirim bugün haletmem lazım da

  4. hafiz_e
    Devamlı Üye
    yüzyüze eğitim hafta sonları oluyor.eğer lise mezunu olupta sadece ihl fark derslerini vereceksen hızlandırılmış sınıfa gidersin haftada 3 gün..eğer ortaokul mezunuysan da ihl yüzyüze eğitime gideceksen haftada 1 gün hafta sonu 2 günde olabilir onu okul ayarlıyor..
    ancak mesleki öğretim için kayıtlar bitti sadece düz lise için kayıt devam ediyor bilgine..


  5. hafiz_e
    Devamlı Üye
    http://www.kulturlugenclik.org/
    bu adresten açık ilköğretim ve açık lise öğrencileri faydalanabilirler..


  6. *aysel*
    Kıdemli Üye
    Allah razı olsun bilgilendirdğiin için ortaokul mezunuyum demeki haftada 2 kez gidiliyormus şimdi kayıtlar bitti mi ya 2 ekim de son gün diye biliyordum.yani arkadasın öyle mi gidiyordu haftada 2 gün mü bide ilk yıldan mı baslıyoruz gitmeye yoksa 2.yılda mı?

  7. hafiz_e
    Devamlı Üye
    ilk yıl genelde haftada 1 gün olur ama bazı okullarda da değişebiliyor 2 gün olabilir genelde 1 gün..mesleki lise için arkadaşlar yaklaşık bir ay önce kayıt yaptırdılar ve 3 gün içinde bütün okulların kontenjanları doldu..şimdiki kayıtlarda düz lise mezunları için sen verdiğim linke bakarsan geniş açıklamayı bulabilirsin...


  8. *aysel*
    Kıdemli Üye
    sağol Allah razı olsun kardeşim bilgiler için.kayıtların bittğine üzüldüm düz liseye kayıt olucam galiba madem kontenjanlar dolmuş meslek liselerinde kayıtları devam ettiğini sanıyordum yardımın için Allah razı olsun tesekkürler

  9. hafiz_e
    Devamlı Üye
    amin ecmain : ) sana tavsiyem ilerde imam hatip bölümüne geçiş yapman bu senin için daha faydalı olacaktır inşALLAH...


  10. *aysel*
    Kıdemli Üye
    bende istiyorum nasip inşallah ilerde olabilirsem imam hatip e geçmeye çalışırım inşallah

  11. lastimpire
    Üye
    arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var acaba dışardan lise olarak imamhatip okuyanlarda devamlılık sorunu nasıl yani acık lisede veya yuzyuze egitimde hafta sonu zira yeni sozlenecegim hanımın boyle bi durumu varmış ben acık liseye gitmeisni istiyorum yani sadece sınavlara girmesini istiyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim cok acil ama

  12. imamhatipli42
    Moderatör

    Reklam


    arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var acaba dışardan lise olarak imamhatip okuyanlarda devamlılık sorunu nasıl yani acık lisede veya yuzyuze egitimde hafta sonu zira yeni sozlenecegim hanımın boyle bi durumu varmış ben acık liseye gitmeisni istiyorum yani sadece sınavlara girmesini istiyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim cok acil ama
    Kardeşim mesleki açıköğretim okuyan öğrenciler hafta sonu mesleki drsler için bulundukları ilde hafta sonu eğitimi verebilen okulllarda 2 gün eğitim görürler. Mesleki lise okumayanlar ise sadece açıköğretim lise sınavlarına girerler.



    Devam-devamsızlık ve ilişik kesme Madde 32 - (Değişik madde: 16/03/2009 - 27171 S.R.G Yön/6.mad.)
    Öğrencilerin yüz yüze eğitime devam etmeleri zorunludur. Bir dersteki özürlü ve/veya özürsüz devamsızlığı o dersin dönem içindeki toplam ders saatinin 1/4'ünden fazla olanlar, dönem puanları ne olursa olsun o dersten başarısız sayılır.

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... SonuncuSonuncu
açık imam hatip lisesi dersleri,  açık öğretim imam hatip lisesi dersleri,  açıköğretim imam hatip lisesi yüzyüze eğitim dersleri,  açık imam hatip lisesi okuyanlar,  açıköğretim imam hatip lisesi yüzyüze eğitim,  açıköğretim imam hatip lisesi dersleri,  açık öğretim imam hatip lisesi