Anketimiz: Eliniziher sabah yıkıyormusunuz ?

Katılımcı sayısı
275. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Evet, her sabah elimi ve yüzümü yıkıyorum.

    252 91.64%
  • Ara sıra unutuyorum.

    11 4.00%
  • Bazen yıkamadığım oluyor.

    7 2.55%
  • Yıkamıyorum...

    5 1.82%

Konusunu Oylayın.: Elinizi yıkıyormusunuz ?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
Elinizi yıkıyormusunuz ?
  1. 20.Ağustos.2007, 14:17
    1
    MuSTaFa_TR
    Seyirci Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Ağustos.2007
    Üye No: 1962
    Mesaj Sayısı: 97
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 22

    Elinizi yıkıyormusunuz ?






    Elinizi yıkıyormusunuz ? Mumsema Arkadaşlar sabah kalttığımızda birilerin yüzümüzü yaladığı doğrudur. Bu yüzden kalkar kalkmaz elimizi ve yüzümüzü hiçbir yere değdirmeden hemen yıkamalıyız. Elinizi kalbinize koyun, kimin kalkar kalmaz elini ve yüzünü yıkıyor ???

    Ama lütfen oy kullanalım...


  2. 20.Ağustos.2007, 14:17
    1
    MuSTaFa_TR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Seyirci Üye



    Arkadaşlar sabah kalttığımızda birilerin yüzümüzü yaladığı doğrudur. Bu yüzden kalkar kalkmaz elimizi ve yüzümüzü hiçbir yere değdirmeden hemen yıkamalıyız. Elinizi kalbinize koyun, kimin kalkar kalmaz elini ve yüzünü yıkıyor ???

    Ama lütfen oy kullanalım...


  3. 20.Ağustos.2007, 14:19
    2
    kimsesiz
    Seyirci Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 18.Ağustos.2007
    Üye No: 1990
    Mesaj Sayısı: 137
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3
    Yaş: 27

    --->: Elinizi yıkıyormusunuz ?




    ben her sabah kalttğımda elimi yüzümü yıkarım kimsesiz


  4. 20.Ağustos.2007, 14:19
    2
    Seyirci Üye



    ben her sabah kalttğımda elimi yüzümü yıkarım kimsesiz


  5. 20.Ağustos.2007, 15:32
    3
    Yusuf
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 12.Mart.2007
    Üye No: 89
    Mesaj Sayısı: 1,563
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 22
    Yaş: 27

    --->: Elinizi yıkıyormusunuz ?

    bende yıkarım da
    yani yıkamayan olunca nolcak açmışken başka anket açsaydın...:P


  6. 20.Ağustos.2007, 15:32
    3
    Devamlı Üye
    bende yıkarım da
    yani yıkamayan olunca nolcak açmışken başka anket açsaydın...:P


  7. 20.Ağustos.2007, 15:48
    4
    kübra_nur
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 23.Nisan.2007
    Üye No: 388
    Mesaj Sayısı: 40
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 22
    Bulunduğu yer: istanbul

    --->: Elinizi yıkıyormusunuz ?

    ''TEMİZLİK İMANDIR'''

    Evet, her sabah elimi ve yüzümü yıkıyorum.


  8. 20.Ağustos.2007, 15:48
    4
    ''TEMİZLİK İMANDIR'''

    Evet, her sabah elimi ve yüzümü yıkıyorum.


  9. 20.Ağustos.2007, 17:31
    5
    yaren
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 26.Haziran.2007
    Üye No: 1179
    Mesaj Sayısı: 609
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 9

    --->: Elinizi yıkıyormusunuz ?

    bende yıkıyorum bide dişlerimi fırçalıyom vallahi


  10. 20.Ağustos.2007, 17:31
    5
    Devamlı Üye
    bende yıkıyorum bide dişlerimi fırçalıyom vallahi


  11. 20.Ağustos.2007, 18:35
    6
    MuSTaFa_TR
    Seyirci Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Ağustos.2007
    Üye No: 1962
    Mesaj Sayısı: 97
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 22

    --->: Elinizi yıkıyormusunuz ?

    kübra_nur Nickli Üyeden Alıntı
    ''TEMİZLİK İMANDIR'''

    Evet, her sabah elimi ve yüzümü yıkıyorum.
    Sana katılıyorum kardeş, anket işte ne yapıcaksınız...


  12. 20.Ağustos.2007, 18:35
    6
    MuSTaFa_TR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Seyirci Üye
    kübra_nur Nickli Üyeden Alıntı
    ''TEMİZLİK İMANDIR'''

    Evet, her sabah elimi ve yüzümü yıkıyorum.
    Sana katılıyorum kardeş, anket işte ne yapıcaksınız...


  13. 20.Ağustos.2007, 18:44
    7
    ravzanur
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 31.Mart.2007
    Üye No: 177
    Mesaj Sayısı: 839
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 12

    --->: Elinizi yıkıyormusunuz ?

    abdest alırken el- yüz yıkanmaz mı ki?


  14. 20.Ağustos.2007, 18:44
    7
    Devamlı Üye
    abdest alırken el- yüz yıkanmaz mı ki?


  15. 20.Ağustos.2007, 18:46
    8
    ce$m
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Ağustos.2007
    Üye No: 1966
    Mesaj Sayısı: 40
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    --->: Elinizi yıkıyormusunuz ?

    Yıkamıyorum... Maalesef...


  16. 20.Ağustos.2007, 18:46
    8
    Devamlı Üye
    Yıkamıyorum... Maalesef...


  17. 20.Ağustos.2007, 18:51
    9
    hifa
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 14.Ağustos.2007
    Üye No: 1932
    Mesaj Sayısı: 37
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2

    --->: Elinizi yıkıyormusunuz ?

    Bu anketin amaci nedir?


  18. 20.Ağustos.2007, 18:51
    9
    Devamlı Üye
    Bu anketin amaci nedir?


  19. 20.Ağustos.2007, 18:52
    10
    mumsema
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Ocak.2007
    Üye No: 1
    Mesaj Sayısı: 10,075
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: Türkiye

    --->: Elinizi yıkıyormusunuz ?

    MuSTaFa_TR Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar sabah kalttığımızda birilerin yüzümüzü yaladığı doğrudur. Bu yüzden kalkar kalkmaz elimizi ve yüzümüzü hiçbir yere değdirmeden hemen yıkamalıyız. Elinizi kalbinize koyun, kimin kalkar kalmaz elini ve yüzünü yıkıyor ???

    Ama lütfen oy kullanalım...
    yuzumuzu kim yalıyormuş
    sabah namazı için muslumanlar abdest alir bundan dolayı muslumanlarda yıkakamama sorunu yok



  20. 20.Ağustos.2007, 18:52
    10
    Administrator
    MuSTaFa_TR Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar sabah kalttığımızda birilerin yüzümüzü yaladığı doğrudur. Bu yüzden kalkar kalkmaz elimizi ve yüzümüzü hiçbir yere değdirmeden hemen yıkamalıyız. Elinizi kalbinize koyun, kimin kalkar kalmaz elini ve yüzünü yıkıyor ???

    Ama lütfen oy kullanalım...
    yuzumuzu kim yalıyormuş
    sabah namazı için muslumanlar abdest alir bundan dolayı muslumanlarda yıkakamama sorunu yok



  21. 20.Ağustos.2007, 19:35
    11
    sahra
    Kıdemli Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 16.Nisan.2007
    Üye No: 297
    Mesaj Sayısı: 989
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 13

    --->: Elinizi yıkıyormusunuz ?

    Yani müslümana elini yüzünü yıkıyormusun diye sormak tuhaf oldu.Bizler abdestli olmaya çalışırız her daim.Yalayandan kasıt şeytansa o bize yaklaşamaz evvel Allah.


  22. 20.Ağustos.2007, 19:35
    11
    Kıdemli Üye
    Yani müslümana elini yüzünü yıkıyormusun diye sormak tuhaf oldu.Bizler abdestli olmaya çalışırız her daim.Yalayandan kasıt şeytansa o bize yaklaşamaz evvel Allah.


  23. 20.Ağustos.2007, 19:47
    12
    meçhul_100
    ˙·٠• FiLiSTiN•٠·˙

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 10.Mayıs.2007
    Üye No: 626
    Mesaj Sayısı: 2,162
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 53
    Yaş: 29
    Bulunduğu yer: Diyar-ı Sivas

    --->: Elinizi yıkıyormusunuz ?

    sahra Nickli Üyeden Alıntı
    Yani müslümana elini yüzünü yıkıyormusun diye sormak tuhaf oldu.Bizler abdestli olmaya çalışırız her daim.Yalayandan kasıt şeytansa o bize yaklaşamaz evvel Allah.
    aynen katılıyorum....


  24. 20.Ağustos.2007, 19:47
    12
    ˙·٠• FiLiSTiN•٠·˙
    sahra Nickli Üyeden Alıntı
    Yani müslümana elini yüzünü yıkıyormusun diye sormak tuhaf oldu.Bizler abdestli olmaya çalışırız her daim.Yalayandan kasıt şeytansa o bize yaklaşamaz evvel Allah.
    aynen katılıyorum....





+ Yorum Gönder
Git 124 Son