Anketimiz: Sizin Tesettür Anlayışınız Nedir?

Katılımcı sayısı
531. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • pardesü + başörtüsü

    304 57.25%
  • Şal-tunik + başörtüsü

    5 0.94%
  • Tunik- etek + başörtüsü

    44 8.29%
  • çarşaf + başörtüsü

    119 22.41%
  • pantolon -tunik(spor) + başörtüsü

    59 11.11%

Konusunu Oylayın.: Sizin Tesettür Anlayışınız Nedir?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 5 kişi
Sizin Tesettür Anlayışınız Nedir?
  1. 11.Temmuz.2009, 16:59
    205
    nurol
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Ocak.2008
    Üye No: 7003
    Mesaj Sayısı: 154
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 66
    Bulunduğu yer: ist

    --->: Sizin Tesettür Anlayışınız Nedir?

    reklam


    degerli kardesim doğru söyler tabiki ancak yazımdaki insan adem as deyil onun couklarıdır . bu yazının altı cizilmesi gereken arac deyildir AMAÇTIR . AMAÇİSE örtunmemek cağ dısılık olduğunu anlatabilmek .tabiiki ALLAH CC ADEM AS vahy etmiştir . Kuralları emirleri & yasakları süpesiz bildirmiştir .bildirmemis olsa idi cennet ten kovulmazdılar . slm


  2. 11.Temmuz.2009, 16:59
    205
    Devamlı Üye
    reklam


    degerli kardesim doğru söyler tabiki ancak yazımdaki insan adem as deyil onun couklarıdır . bu yazının altı cizilmesi gereken arac deyildir AMAÇTIR . AMAÇİSE örtunmemek cağ dısılık olduğunu anlatabilmek .tabiiki ALLAH CC ADEM AS vahy etmiştir . Kuralları emirleri & yasakları süpesiz bildirmiştir .bildirmemis olsa idi cennet ten kovulmazdılar . slm


  3. 12.Temmuz.2009, 14:22
    206
    esin-ti
    ♥• ραyLαşмακ güzéLdiя •♥

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 11.Ocak.2009
    Üye No: 46167
    Mesaj Sayısı: 2,863
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 33

    --->: Sizin Tesettür Anlayışınız Nedir?

    reklam


    Alıntı
    degerli kardesim doğru söyler tabiki ancak yazımdaki insan adem as deyil onun couklarıdır . bu yazının altı cizilmesi gereken arac deyildir AMAÇTIR . AMAÇİSE örtunmemek cağ dısılık olduğunu anlatabilmek .tabiiki ALLAH CC ADEM AS vahy etmiştir . Kuralları emirleri & yasakları süpesiz bildirmiştir .bildirmemis olsa idi cennet ten kovulmazdılar . slm
    Sizde haklısınız kardeşim.Ben sadece belirteyim istedim.
    Selam ve dua ile..


  4. 12.Temmuz.2009, 14:22
    206
    ♥• ραyLαşмακ güzéLdiя •♥
    reklam


    Alıntı
    degerli kardesim doğru söyler tabiki ancak yazımdaki insan adem as deyil onun couklarıdır . bu yazının altı cizilmesi gereken arac deyildir AMAÇTIR . AMAÇİSE örtunmemek cağ dısılık olduğunu anlatabilmek .tabiiki ALLAH CC ADEM AS vahy etmiştir . Kuralları emirleri & yasakları süpesiz bildirmiştir .bildirmemis olsa idi cennet ten kovulmazdılar . slm
    Sizde haklısınız kardeşim.Ben sadece belirteyim istedim.
    Selam ve dua ile..


  5. 12.Temmuz.2009, 22:35
    207
    gül_zeynep
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 09.Temmuz.2009
    Üye No: 49147
    Mesaj Sayısı: 50
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: Almanya

    --->: Sizin Tesettür Anlayışınız Nedir?

    Pardesüden anayim ve bence bulundugumuz ortamda biraz etkiliyor giyimimizi. Önemli olan bence vücut hatlarini belli etmeyecek bir giysi. Rabbim yardimcimiz olsun.


  6. 12.Temmuz.2009, 22:35
    207
    Pardesüden anayim ve bence bulundugumuz ortamda biraz etkiliyor giyimimizi. Önemli olan bence vücut hatlarini belli etmeyecek bir giysi. Rabbim yardimcimiz olsun.


  7. 14.Temmuz.2009, 12:53
    208
    HAYRUNİSAGÜLL
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 13.Temmuz.2009
    Üye No: 49193
    Mesaj Sayısı: 94
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 23

    --->: Sizin Tesettür Anlayışınız Nedir?

    BEN YENİ KAPANDIM SAYILIR, BU NEDENLE BİRAZ ZORLANIYORUM AMA BUNDA OKULUMUN VE ARKADAŞLARIMIN ETKİSİDE VAR TABİ. AMA BEN HER ZORLUĞA RAĞMEN KAPANDIĞIM İÇİN ÇOK MUTLUYUM ALLAH HERKESE NASİP ETSİN İNŞ. BEN ŞİMDİLİK TUNİK, PANTOLON GİYİYORUM... İLERDE DAHA GÜZEL KAPANIRIM İNŞ...


  8. 14.Temmuz.2009, 12:53
    208
    Devamlı Üye
    BEN YENİ KAPANDIM SAYILIR, BU NEDENLE BİRAZ ZORLANIYORUM AMA BUNDA OKULUMUN VE ARKADAŞLARIMIN ETKİSİDE VAR TABİ. AMA BEN HER ZORLUĞA RAĞMEN KAPANDIĞIM İÇİN ÇOK MUTLUYUM ALLAH HERKESE NASİP ETSİN İNŞ. BEN ŞİMDİLİK TUNİK, PANTOLON GİYİYORUM... İLERDE DAHA GÜZEL KAPANIRIM İNŞ...


  9. 14.Temmuz.2009, 14:45
    209
    inci-mercan
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 26.Eylül.2008
    Üye No: 33425
    Mesaj Sayısı: 28
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: Sizin Tesettür Anlayışınız Nedir?

    Ben pardesülyüm ama elbetteki en güzel nefis terbiyesi çarşaftır.Amenna.


  10. 14.Temmuz.2009, 14:45
    209
    Ben pardesülyüm ama elbetteki en güzel nefis terbiyesi çarşaftır.Amenna.


  11. 20.Ağustos.2009, 18:56
    210
    efran
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 28.Haziran.2009
    Üye No: 48993
    Mesaj Sayısı: 18
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: Sizin Tesettür Anlayışınız Nedir?

    bence vücudun hatlarını göstermeyecek şekildeki giyim tesettür anlayışıma giriyor benim. geçenlerde otobüste bi kadın gördüm kapalı amma benden açık gibiydi! :@ her kısmı ortadaydı.rabbim onlara emrettiği gibi kapanmayı nasip etsin..


  12. 20.Ağustos.2009, 18:56
    210
    Üye
    bence vücudun hatlarını göstermeyecek şekildeki giyim tesettür anlayışıma giriyor benim. geçenlerde otobüste bi kadın gördüm kapalı amma benden açık gibiydi! :@ her kısmı ortadaydı.rabbim onlara emrettiği gibi kapanmayı nasip etsin..


  13. 21.Ağustos.2009, 01:33
    211
    smbl76
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 21.Ağustos.2009
    Üye No: 50262
    Mesaj Sayısı: 3
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 41

    --->: Sizin Tesettür Anlayışınız Nedir?

    bende size katılıyorum ama şimdi gelelim fasülyenin faydalarına bi kere pis bir kıyafetle namaz kılınmaz çarşaflı hanımlarımıza bakıyorumda otobüse biniyolar çamur içinde inerken yerleri süpürüyolar onlarla evlerine giriliyolar adam ayyakkabılarıyla tuvalete giriyo yere tükürüp ayayla basıyo pardüsesini eteyini çarşafını toplamayan hanımlar ise sürüne sürüne geziyo bence korumayı bilen giysin ben giyemem mesela çocuğumu toplıyım kendimimi o yuzden birazda insan kendini koruyabiliyosa çarşafa pardüseye takılmıcak kadın pardüse giymiş altına etek yolda giderken otobüsten iner binerken eteklerini kaldırıyo baldırlar topuklar ortada söylencek okadar çok söz varki bana göre tessettür vücut hatlarını ortaya cıkarmamaktır altına pantulon git dizinden aşağı bol tunik giy ayana ince değil kalın çorap giy renkli kıyafetten uzak dur yani gösterişten ilgi çeken kıyafetlerden bunlardır benim tessettür anlayışım


  14. 21.Ağustos.2009, 01:33
    211
    Üye
    bende size katılıyorum ama şimdi gelelim fasülyenin faydalarına bi kere pis bir kıyafetle namaz kılınmaz çarşaflı hanımlarımıza bakıyorumda otobüse biniyolar çamur içinde inerken yerleri süpürüyolar onlarla evlerine giriliyolar adam ayyakkabılarıyla tuvalete giriyo yere tükürüp ayayla basıyo pardüsesini eteyini çarşafını toplamayan hanımlar ise sürüne sürüne geziyo bence korumayı bilen giysin ben giyemem mesela çocuğumu toplıyım kendimimi o yuzden birazda insan kendini koruyabiliyosa çarşafa pardüseye takılmıcak kadın pardüse giymiş altına etek yolda giderken otobüsten iner binerken eteklerini kaldırıyo baldırlar topuklar ortada söylencek okadar çok söz varki bana göre tessettür vücut hatlarını ortaya cıkarmamaktır altına pantulon git dizinden aşağı bol tunik giy ayana ince değil kalın çorap giy renkli kıyafetten uzak dur yani gösterişten ilgi çeken kıyafetlerden bunlardır benim tessettür anlayışım


  15. 22.Ağustos.2009, 11:01
    212
    first ladym
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 09.Mart.2009
    Üye No: 47276
    Mesaj Sayısı: 19
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Yaş: 28
    Bulunduğu yer: geldik nereye gideceğiz!

    --->: Sizin Tesettür Anlayışınız Nedir?

    burda yazılanların hepsini üşenmeden tek tek okudum
    bnde çarşaflı bi bayanım we şunu söylüyorum o kadar zorki bu dewirde çarşafı hakkıyla taşımak we o kadar zor ki herşeye tüm olumsuzluklara rağmen çarşaf giymek..
    Herkesin tesettir anlayışı elbette kendine göredir ama lütfen kimse bilmeden ön yargıda bulunmasın hiç bişey yapamıyosada en azından saygı duysun...!!



  16. 22.Ağustos.2009, 11:01
    212
    burda yazılanların hepsini üşenmeden tek tek okudum
    bnde çarşaflı bi bayanım we şunu söylüyorum o kadar zorki bu dewirde çarşafı hakkıyla taşımak we o kadar zor ki herşeye tüm olumsuzluklara rağmen çarşaf giymek..
    Herkesin tesettir anlayışı elbette kendine göredir ama lütfen kimse bilmeden ön yargıda bulunmasın hiç bişey yapamıyosada en azından saygı duysun...!!



  17. 22.Ağustos.2009, 12:12
    213
    yüsraa
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 22.Ağustos.2009
    Üye No: 50644
    Mesaj Sayısı: 2
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: Sizin Tesettür Anlayışınız Nedir?

    benim ölçüm pardesü başörtüsü tabiki hakkını veriyorsak başörtüsü içe sokulmaz pardesü dar kesim gyilmez ikiside cıvıl cıvıl olmaz bunlar korundukça en doğrusu pardesü başörtüsü


  18. 22.Ağustos.2009, 12:12
    213
    yüsraa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    benim ölçüm pardesü başörtüsü tabiki hakkını veriyorsak başörtüsü içe sokulmaz pardesü dar kesim gyilmez ikiside cıvıl cıvıl olmaz bunlar korundukça en doğrusu pardesü başörtüsü


  19. 22.Ağustos.2009, 21:49
    214
    nunnummm
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 31.Temmuz.2009
    Üye No: 49416
    Mesaj Sayısı: 83
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1
    Bulunduğu yer: Memleket 34 İkamet 07

    --->: Sizin Tesettür Anlayışınız Nedir?

    benim içinde hatları belli etmeyecek kıyafetler olduktan sonra pardesü çarşaf gibi objelere takılmamak gerek benim sülalemde çarşaflıda var pardesü lüde benim gibi tunik pantolon giyende açık gezende her görüşe saygı duymalıyız açık saçık gezip ortalığı et pazarına çevirmekten iyidir bence inşAllah cümlemiz Rabbimizin emrettiği gibi tesettüre uyup hakkını verenlerden oluruz


  20. 22.Ağustos.2009, 21:49
    214
    Devamlı Üye
    benim içinde hatları belli etmeyecek kıyafetler olduktan sonra pardesü çarşaf gibi objelere takılmamak gerek benim sülalemde çarşaflıda var pardesü lüde benim gibi tunik pantolon giyende açık gezende her görüşe saygı duymalıyız açık saçık gezip ortalığı et pazarına çevirmekten iyidir bence inşAllah cümlemiz Rabbimizin emrettiği gibi tesettüre uyup hakkını verenlerden oluruz


  21. 31.Ağustos.2009, 19:29
    215
    zennu
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 24.Ağustos.2009
    Üye No: 51285
    Mesaj Sayısı: 71
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 1

    --->: Sizin Tesettür Anlayışınız Nedir?

    tunik +başı örtüsü+etekveya pardüsü


  22. 31.Ağustos.2009, 19:29
    215
    Devamlı Üye
    tunik +başı örtüsü+etekveya pardüsü


  23. 01.Eylül.2009, 08:47
    216
    nurol
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Ocak.2008
    Üye No: 7003
    Mesaj Sayısı: 154
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 66
    Bulunduğu yer: ist

    --->: Sizin Tesettür Anlayışınız Nedir?

    burada kapanmak amacolduguna göre sizin vucut hatlarınızı belli etmeyen iıcını gostermeyen cırlak rengiile dikkati cekmeyen kumastan nursuresındeki mahrem & ziynet yerlein kapatılması esastır bunun adını sız ne koyarsanız koyun bu tesettur rayettir iteatın somboludur takvadır .nursuresınde allah cc bildirdigi gibi sizin icin daha hayırlıdır buyrulmustur .


  24. 01.Eylül.2009, 08:47
    216
    Devamlı Üye
    burada kapanmak amacolduguna göre sizin vucut hatlarınızı belli etmeyen iıcını gostermeyen cırlak rengiile dikkati cekmeyen kumastan nursuresındeki mahrem & ziynet yerlein kapatılması esastır bunun adını sız ne koyarsanız koyun bu tesettur rayettir iteatın somboludur takvadır .nursuresınde allah cc bildirdigi gibi sizin icin daha hayırlıdır buyrulmustur .





+ Yorum Gönder