Konusunu Oylayın.: Namaza Nasıl Başladınız..?

5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi
Namaza Nasıl Başladınız..?
  1. 25.Mayıs.2007, 11:49
    1
    Mustafa_219
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 17.Nisan.2007
    Üye No: 307
    Mesaj Sayısı: 28
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Bulunduğu yer: Afyonkarahisar

    Namaza Nasıl Başladınız..?






    Namaza Nasıl Başladınız..? Mumsema Selamun Aleykum, Arkadaşlar

    Şöyle bir düşünelim...

    Belki baslamak isteyipte bir turlu namaza basliyamiyan kardeslerimiz vardır ve birbirimizin hikayesinden kendisine pay bicebilen feyz alabilenler olur... Veya tavsiyelerde bulunabiliriz...Ve merak ettim mubarek namaza ne hikmet olduda basladiniz...nasıl oldu...

    kısacası:

    Namaza nasil basladınız?

    Selam ve Duayla

    Not: alıntıdır...


  2. 25.Mayıs.2007, 11:49
    1



    Selamun Aleykum, Arkadaşlar

    Şöyle bir düşünelim...

    Belki baslamak isteyipte bir turlu namaza basliyamiyan kardeslerimiz vardır ve birbirimizin hikayesinden kendisine pay bicebilen feyz alabilenler olur... Veya tavsiyelerde bulunabiliriz...Ve merak ettim mubarek namaza ne hikmet olduda basladiniz...nasıl oldu...

    kısacası:

    Namaza nasil basladınız?

    Selam ve Duayla

    Not: alıntıdır...


    Benzer Konular

    - İmam namaza arapca olarak nasıl niyet eder ve ne diyerek namaza başlar

    - Namaza nasıl başlanır?

    - Hangi hadiseden sonra ibadete başladınız?

    - Anne ve babam namaz kılmıyorlar Namaza nasıl Teşvik edebilirim nasıl uyarmalıyım

    - Namaza yeni başladım daha önce kılamadığım namazları nasıl kılmalıyım nasıl niyet etmeliyim ?

  3. 25.Mayıs.2007, 12:24
    2
    mumsema
    Administrator

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 19.Ocak.2007
    Üye No: 1
    Mesaj Sayısı: 10,075
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 10
    Bulunduğu yer: Türkiye

    --->: Namaza Nasil Basladınız..?




    Mustafa_219 Nickli Üyeden Alıntı
    Selamun Aleykum, Arkadaşlar


    Namaza nasil basladınız?



    ve aleykumusselam ve rahmetullah

    Namaza aileminde etkisiyle buluğ çağına varmadan başladım ve devam ediyorum hamdolsun Allah'a.

    [konu anket bölümüne taşındı ve sabitlendi]


  4. 25.Mayıs.2007, 12:24
    2
    Administrator



    Mustafa_219 Nickli Üyeden Alıntı
    Selamun Aleykum, Arkadaşlar


    Namaza nasil basladınız?



    ve aleykumusselam ve rahmetullah

    Namaza aileminde etkisiyle buluğ çağına varmadan başladım ve devam ediyorum hamdolsun Allah'a.

    [konu anket bölümüne taşındı ve sabitlendi]


  5. 25.Mayıs.2007, 16:06
    3
    LeoparGS
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 15.Şubat.2007
    Üye No: 26
    Mesaj Sayısı: 2,646
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 33
    Bulunduğu yer: İstanbul

    --->: Namaza Nasil Basladınız..?

    15 yaşındayken bunalımlı bir dönemdeydim ve arkadaşlarımla sürekli bir arayış içerisindeydik hiç bir şeyden mutlu olamıyorduk sonra ablamın telkinleriyle üstelik benim hiç bir islami bilgim olmadan namaza başladım ve elhamdülillah bu güne kadar da hiç bırakmadım

    Rabbim cümlemize namazı ve diğer ibadetlerin hakkını vererek eda etmeyi nasip etsin, amin..


  6. 25.Mayıs.2007, 16:06
    3
    Devamlı Üye
    15 yaşındayken bunalımlı bir dönemdeydim ve arkadaşlarımla sürekli bir arayış içerisindeydik hiç bir şeyden mutlu olamıyorduk sonra ablamın telkinleriyle üstelik benim hiç bir islami bilgim olmadan namaza başladım ve elhamdülillah bu güne kadar da hiç bırakmadım

    Rabbim cümlemize namazı ve diğer ibadetlerin hakkını vererek eda etmeyi nasip etsin, amin..


  7. 25.Mayıs.2007, 16:29
    4
    fevziay
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Şubat.2007
    Üye No: 39
    Mesaj Sayısı: 443
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 7
    Yaş: 38

    --->: Namaza Nasil Basladınız..?

    ve aleykum selam ve rahmetullah

    Ben ilkokula gittiğim zamanlarda 7 yaşımdan belli kılıyorum belki ilk zamanlarda
    tam hakkıyla kılamıyordum ama çok şükür dinimi öğrendikten sonra zevk almaya başladım. ve namazıma devam ediyorum.
    Allah namazımızı devamlı ve hakkıyla kılanlardan eylesin.


  8. 25.Mayıs.2007, 16:29
    4
    Devamlı Üye
    ve aleykum selam ve rahmetullah

    Ben ilkokula gittiğim zamanlarda 7 yaşımdan belli kılıyorum belki ilk zamanlarda
    tam hakkıyla kılamıyordum ama çok şükür dinimi öğrendikten sonra zevk almaya başladım. ve namazıma devam ediyorum.
    Allah namazımızı devamlı ve hakkıyla kılanlardan eylesin.


  9. 25.Mayıs.2007, 19:16
    5
    Ahmet
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 09.Mayıs.2007
    Üye No: 529
    Mesaj Sayısı: 197
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3

    --->: Namaza Nasil Basladınız..?

    küçüklükten hevesliydim küçükken öğrendim çok şükür...


  10. 25.Mayıs.2007, 19:16
    5
    Devamlı Üye
    küçüklükten hevesliydim küçükken öğrendim çok şükür...


  11. 25.Mayıs.2007, 21:39
    6
    Hoca
    Moderatör

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Şubat.2007
    Üye No: 11
    Mesaj Sayısı: 29,632
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 336
    Bulunduğu yer: çalışma odam:)

    --->: Namaza Nasil Basladınız..?

    Çocukken en sevdiğim namaz teravih namazlarıydı..En mutlu olduğum namazdı..Çünkü babamın arkasında tüm aile saf tutardık,abilerim,ablalarım..Selam aralarındaki yer problemleri,yapılan muziplikler bana namaz kılmayı çok sevdirmişti..Hiç bitmesin isterdim ramazanlar..Sonra babamın akşam namazında tüm aileyi eve toplamasıyla namazın çok önemli bi toplantı olduğunu anlamıştım..Ve artık tek başıma yapma vakti gelmişti..Toplu halde kılmak kadar zevkli değildi yanlız kılmak ama o da bi nevi kendinle başbaşa kalmaktı..Ve tabi kendini en iyi ifade ettiğin makamın namazda yani rabbinin huzurunda olduğunu anladığımdan beridir de ne ben onu, ne de o beni elhamdülillah bırakmıyoruz...Namaza hiç bırakmadan başlama yaşımı net hatırlamıyorum ama sanırım 10,11 gibiydi sanırım...


  12. 25.Mayıs.2007, 21:39
    6
    Moderatör
    Çocukken en sevdiğim namaz teravih namazlarıydı..En mutlu olduğum namazdı..Çünkü babamın arkasında tüm aile saf tutardık,abilerim,ablalarım..Selam aralarındaki yer problemleri,yapılan muziplikler bana namaz kılmayı çok sevdirmişti..Hiç bitmesin isterdim ramazanlar..Sonra babamın akşam namazında tüm aileyi eve toplamasıyla namazın çok önemli bi toplantı olduğunu anlamıştım..Ve artık tek başıma yapma vakti gelmişti..Toplu halde kılmak kadar zevkli değildi yanlız kılmak ama o da bi nevi kendinle başbaşa kalmaktı..Ve tabi kendini en iyi ifade ettiğin makamın namazda yani rabbinin huzurunda olduğunu anladığımdan beridir de ne ben onu, ne de o beni elhamdülillah bırakmıyoruz...Namaza hiç bırakmadan başlama yaşımı net hatırlamıyorum ama sanırım 10,11 gibiydi sanırım...


  13. 28.Mayıs.2007, 21:27
    7
    conkbayiri
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 20.Mayıs.2007
    Üye No: 787
    Mesaj Sayısı: 10
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 34
    Bulunduğu yer: Kutahya

    --->: Namaza Nasil Basladınız..?

    Namazı ara ara kılardım ama bır turlu tam anlamıyla sureklılık olmadı hep dunyevı ısler vardırya ınsanın hayatında olmazsa olmazları ınsanın oyle bır ıcınden cıkılmaz duruma gelmstım hıc bır ısten hıc bır seden zevk haz almayan bır eklıklık vardı onu cok ıyı bılıyordum cok Sukur kı Allahu tealanın tecellisi ile bir aksam namazının okunması bana nasıl geldı sankı rahman benım kalbıne kendınden bır rahmet melegını yolladı ıcım ruhum benlıgım okadar krahatladıkı o an derhal abdest alıp namazıma basladım cok sukur devam edıyoruz onu bırakmak mumkunmu o ne guzel ıbadettır o ne guzel ıstır

    Allaha emanet olasınız....


  14. 28.Mayıs.2007, 21:27
    7
    Namazı ara ara kılardım ama bır turlu tam anlamıyla sureklılık olmadı hep dunyevı ısler vardırya ınsanın hayatında olmazsa olmazları ınsanın oyle bır ıcınden cıkılmaz duruma gelmstım hıc bır ısten hıc bır seden zevk haz almayan bır eklıklık vardı onu cok ıyı bılıyordum cok Sukur kı Allahu tealanın tecellisi ile bir aksam namazının okunması bana nasıl geldı sankı rahman benım kalbıne kendınden bır rahmet melegını yolladı ıcım ruhum benlıgım okadar krahatladıkı o an derhal abdest alıp namazıma basladım cok sukur devam edıyoruz onu bırakmak mumkunmu o ne guzel ıbadettır o ne guzel ıstır

    Allaha emanet olasınız....


  15. 06.Haziran.2007, 10:42
    8
    cançiçeğim
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 06.Haziran.2007
    Üye No: 1027
    Mesaj Sayısı: 5
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 39
    Bulunduğu yer: mersin

    --->: Namaza Nasil Basladınız..?

    namaza annem vefat ettikten sonra yani on yaşımda halamdan öğrendim.o namaz kılarken çok heves ederdim.Allaha şükür kılıyorum.

    selam ve dua ile...


  16. 06.Haziran.2007, 10:42
    8
    namaza annem vefat ettikten sonra yani on yaşımda halamdan öğrendim.o namaz kılarken çok heves ederdim.Allaha şükür kılıyorum.

    selam ve dua ile...


  17. 07.Haziran.2007, 15:41
    9
    Trakonya
    Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 03.Haziran.2007
    Üye No: 972
    Mesaj Sayısı: 20
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 27
    Bulunduğu yer: Trabzon

    --->: Namaza Nasil Basladınız..?

    namaza orta 1. sınıfta başladım ama.. tam yanı 5 vakıtıde kılmıyodum bıraz annemın baskısı ıle oldu bu..ılerleyen zamnlarda bırazdaha ılerledım namaz hususunda.. ama sunuda söyleye bılırım ki Kuran-ı Kerim'le aram öok ıyıydı hıc kacırmazdım Cuma akşamları okumayı.. Bu yasıma kadar butun yaz Camii ye gıttım..öyle boyle derken Lıse 1.. geldım.. Herşeyde bı hayır vardır derler ya aynı şey başıma geldı..Kötü bi olayy geldı aklıma bundan sonrakı hayatımla ılgılı..namaza Dinime daha sıkı sarıldım gunlerce Allah'ıma dua ettım..Ne şimdi Binlerce şükür olsun kii.. Hiç bir vakıt namazı kaçırmıyorum.. Bunun en buyk nedenlerınden bırıde Annem dir.. Eğer Annem olmasaydı.. Ben şimdi.. Bu durumda olamazdım.. Hayıra vesile olan olayın haricinde.. Allah'ım din yolunda Çocuklarını Büyüten Annelerin Mekanını Cennet Etsin..(Amin)


  18. 07.Haziran.2007, 15:41
    9
    Üye
    namaza orta 1. sınıfta başladım ama.. tam yanı 5 vakıtıde kılmıyodum bıraz annemın baskısı ıle oldu bu..ılerleyen zamnlarda bırazdaha ılerledım namaz hususunda.. ama sunuda söyleye bılırım ki Kuran-ı Kerim'le aram öok ıyıydı hıc kacırmazdım Cuma akşamları okumayı.. Bu yasıma kadar butun yaz Camii ye gıttım..öyle boyle derken Lıse 1.. geldım.. Herşeyde bı hayır vardır derler ya aynı şey başıma geldı..Kötü bi olayy geldı aklıma bundan sonrakı hayatımla ılgılı..namaza Dinime daha sıkı sarıldım gunlerce Allah'ıma dua ettım..Ne şimdi Binlerce şükür olsun kii.. Hiç bir vakıt namazı kaçırmıyorum.. Bunun en buyk nedenlerınden bırıde Annem dir.. Eğer Annem olmasaydı.. Ben şimdi.. Bu durumda olamazdım.. Hayıra vesile olan olayın haricinde.. Allah'ım din yolunda Çocuklarını Büyüten Annelerin Mekanını Cennet Etsin..(Amin)


  19. 08.Haziran.2007, 18:45
    10
    ebra
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 03.Haziran.2007
    Üye No: 913
    Mesaj Sayısı: 135
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 3

    --->: Namaza Nasil Basladınız..?

    elhamdülillah ailem sayesinde yanılmıyorsam 8 9 yaşlarında başladım ömür boyuda inşallah Allahu teala cümlemize hakkıyla eda etmeyi nasip eylesin


  20. 08.Haziran.2007, 18:45
    10
    Devamlı Üye
    elhamdülillah ailem sayesinde yanılmıyorsam 8 9 yaşlarında başladım ömür boyuda inşallah Allahu teala cümlemize hakkıyla eda etmeyi nasip eylesin


  21. 08.Haziran.2007, 19:07
    11
    YaBaNCı
    Devamlı Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 08.Haziran.2007
    Üye No: 1040
    Mesaj Sayısı: 88
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 2
    Yaş: 27
    Bulunduğu yer: nereye

    --->: Namaza Nasil Basladınız..?

    hangi mübarek gündü tam kestiremiyorum. Sabah ezanı okunuyordu yataktan gözlerimi açtım kıLayımmı kıLmayayımmı teredüt ettim. KıLayım bişey oLmaz dedim kıLdım ardından öğlen ikindi akşam yatsı derken 1 yıLı doLdurucam inş.


  22. 08.Haziran.2007, 19:07
    11
    Devamlı Üye
    hangi mübarek gündü tam kestiremiyorum. Sabah ezanı okunuyordu yataktan gözlerimi açtım kıLayımmı kıLmayayımmı teredüt ettim. KıLayım bişey oLmaz dedim kıLdım ardından öğlen ikindi akşam yatsı derken 1 yıLı doLdurucam inş.


  23. 26.Haziran.2007, 15:15
    12
    asooo
    Kıdemli Üye

    Profili:
    Üyelik Tarihi: 01.Haziran.2007
    Üye No: 868
    Mesaj Sayısı: 435
    Rep Derecesi:
    Tecrübe Puanı: 6
    Yaş: 35

    --->: Namaza Nasil Basladınız..?

    namaza ailemin baskisiyla 12 yasinda basladim ilk zamanlar ara ara kiliyodum sonra liseyi bitirdikten sonra tam olarak kilmaya basladim insallah hatalarimizi telafi edebiliriz


  24. 26.Haziran.2007, 15:15
    12
    Kıdemli Üye
    namaza ailemin baskisiyla 12 yasinda basladim ilk zamanlar ara ara kiliyodum sonra liseyi bitirdikten sonra tam olarak kilmaya basladim insallah hatalarimizi telafi edebiliriz





+ Yorum Gönder
Git 124 Son